• Merhaba Kovboy!
    Forum tartışmalarımıza aktif olarak katılmak veya kendi konu başlıklarınızı açmak için, oyun hesabınıza ek olarak bir forum hesabına ihtiyacınız var.
    BURAYA tıklayarak kayıt olabilirsiniz.

KABUL EDİLMEDİ DÜELLO KATLIAMINA SON

Durum
Konu yanıtlara kapalı.
degerlı arkadaslar ;

bir düşünün duello segmentınde duello savunma gıysılerımız olsa hem calısırken rahat calısır hemde duello yedıgımız zaman canımız acımazdı;
ayrıca duello atan kişide kendıne göre zorlu bı rakıp buldugu ıcın duellodan zevk alırdı

bu sekılde bır guncelleme gelmesı yada oyunun gelıstırılmesını destekleyen herkesı yoruma beklıyorum
sloganımız " DÜELLO KATLİAMINA SON "
 

DeepFearr

Aktif Üye
Abi en basitinden canlı kanlı örnek vermek gerekirse dünya1 sunucusunda bana bir oyuncu saatlik saldırıyor 4-5k hasar atıyor can basıyorum 1 saat sonrasından itibaren döngü aynı şekilde devam ediyor bu kişiyi az çok sende biliyorsun zaten :) her neyse meseleye gelecek olursam bu oyunu diğer yabancı sunucular olsun D1'in çılgın düellocuları olsun :D sırf düello atma üzerine oynayanlar var oyunun ayda yılda bir gelen etkinlikleri ve görevlerini saymazsak sağdan soldan ürün toplayıp akşamları 20 kişiyle uydurma bir savaş yapmaktan başka pek bir fonksiyonu da kalmıyor düelloyu saymazsak tabi :) . oyuncu yerine göre uyku uyumuyor otelmiş çalışmaymış tilki gibi gözlem yapıyor hatta bazıları işi ilerletip script işlerine girişiyor adamın en büyük zevki atıyorum birisini bayıltmak D1 de çokça şahit olmuşsundur illaki yani demek istediğim bu düelloda hazırsız yakalanma meselesinde bende çok hazırlıksız yakalanıyorum ama bu oyunun işlevini iyice köreltir benim düşüncem.
 
Abi en basitinden canlı kanlı örnek vermek gerekirse dünya1 sunucusunda bana bir oyuncu saatlik saldırıyor 4-5k hasar atıyor can basıyorum 1 saat sonrasından itibaren döngü aynı şekilde devam ediyor bu kişiyi az çok sende biliyorsun zaten :) her neyse meseleye gelecek olursam bu oyunu diğer yabancı sunucular olsun D1'in çılgın düellocuları olsun :D sırf düello atma üzerine oynayanlar var oyunun ayda yılda bir gelen etkinlikleri ve görevlerini saymazsak sağdan soldan ürün toplayıp akşamları 20 kişiyle uydurma bir savaş yapmaktan başka pek bir fonksiyonu da kalmıyor düelloyu saymazsak tabi :) . oyuncu yerine göre uyku uyumuyor otelmiş çalışmaymış tilki gibi gözlem yapıyor hatta bazıları işi ilerletip script işlerine girişiyor adamın en büyük zevki atıyorum birisini bayıltmak D1 de çokça şahit olmuşsundur illaki yani demek istediğim bu düelloda hazırsız yakalanma meselesinde bende çok hazırlıksız yakalanıyorum ama bu oyunun işlevini iyice köreltir benim düşüncem.
egerki aklımdaki sistem gelirse en azından haberın olmasada duelloya kıyafetsız yakalanmıycaksın ve bayılmayacaksın evet haklısın sureklı duelloya donen yada tek kısıye odaklananlar var bunun ıcın tek bır cözum var savunmanı yapıp saldırıya canı fulleyıp saldırıya gecmek o baymadan senın onu bayman gerekıyor
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Aslında bu belirttiğiniz öneri, düello sisteminin baştan aşağı değişmesini gerektirir ki dürüstçe söyleyeyim, bu kadar senedir yapılmamış bir değişim bundan sonra kolay kolay kabul edilmez :(
 
Aslında bu belirttiğiniz öneri, düello sisteminin baştan aşağı değişmesini gerektirir ki dürüstçe söyleyeyim, bu kadar senedir yapılmamış bir değişim bundan sonra kolay kolay kabul edilmez :(
bu degısım sadece tr memnunıyetı kapsamıyor ulusal capta arastırmanızı yaparsanız sorunun ne kadar buyuk oldugunu goreceksınız
 

Frisby

Üye
Bana kalırsa düello seviyesine göre değilde, seviyelere göre düello atılmalı ama inno bunu da kabul etmez
120 seviyesinde ki bir oyuncunun düello seviyesi 150 iken, 150 seviye oyuncunun saldırması pek hoş olmuyor aradaki birikim, yetenek ve eşya bonus farkı da eklenince olanlar oluyor
 

devilltown

Kıdemli Üye
Bana kalırsa düello seviyesine göre değilde, seviyelere göre düello atılmalı ama inno bunu da kabul etmez
120 seviyesinde ki bir oyuncunun düello seviyesi 150 iken, 150 seviye oyuncunun saldırması pek hoş olmuyor aradaki birikim, yetenek ve eşya bonus farkı da eklenince olanlar oluyor


frisby bunuda oyuncu ayarlıyacak 150 level kurmada olan adam cok tp vercek dıye sevıye kasıyorlar sonra sopayı yedıklerınde ne yaptık dıye düşünuyorlar:)

yani taze yapraga gelınce meeeeeee meeee cobanın sopasını yeyınce beeee beeeeee diye aglayan koyun olmaycaklar
 

***300***

Kıdemli Üye
Benim önerilerimin bazıları şu yönde olacaktır;

Düello Kasaba bağımsız olmalı, örneğin kasabasız gezen oyuncuda düello atabilme ve düello atılabilmeli.
Bunun mantıklı dayanağı ise, kovboyların zamanında kasaba halkına üye olmayan kanun kaçakları olması ve gayet düello atılması yönündeydi. Ayrıca genelde kasaba içerisinde düello gerçekleşmekteydi ama oyun içerisinde ki haritanın her noktasında gerçekleşmekte ki bu da o döneme bakacak olursak ekstra tutarsızlık örneği sergiliyor. Madem ki haritanın her noktasına düello gerçekleşme mekaniği varken neden bu düello sistemini sadece kasabaya kayıtlı üyelerin kullandığı bir sistem oluyor? ( Bu sistemin diğer bir noktası ise, düellodan korkup kaçan oyuncular. Eğer bu oyunu oynuyorsan düellodan korkmadan mücadele etmen lazım. Ancak oyun mekaniği korkak oyuncuların yanında yer almaktadır.)

Düello Koruma süreleri 24 veya 48 saat olmalı, bu şekilde daha çok oyuncu düello sürelerinden 72 saat koruma avantajı kısıtlandığından vazgeçerek oyun içerisinde aksiyon alıyor olacak. Aksi durum zaten mevcut olağan durumda 72 saat koruma için bayılan oyuncular fazlasıyla var.

Düello sisteminde tüm karakterler Sınıflarında iyileştirme talebimi daha öncede sunmuştum. Şuan mevcut durumda en avantajlı sınıf asker sınıfı ve daha sonra düellocu sınıfı gelmektedir ancak düellocu sınıfın bile düello esnasında herhangi bir avantajı mevcut değildir. Mevcut durumda Asker karakteri HP ve taktik (savunmada) almaktadır ve diğer 3 sınıf herhangi ekstra yetenek desteği (düello içerisinde) yoktur. Örnek olarak, düellocunun saldırı esnasında "Görünüm" yeteneği desteği getirebilirler. Benzer şekilde Maceracı için savunmada ekstra "Savulma", işçi sınıfları için yine savunma esnasında ekstra "Nişan" yetenek desteği sağlanabilir.


Oyunun mekaniği ve aksiyonu özellikle düello olması gerekirsek yıllardır süre genel tek düze mantıksız mekanik ile ürün toplama, olursa 2-3 ay sonra gelen yeni görev ve etkinlik içerisinde görevleri yapıp eşya toplamak ve düellolardan mümkün oluğunca kaçar uzaklaşmak olarak devam etmesi çok üzücü bir durum olarak oyuncuların sessiz çığlıklarını görmeyen oyun geliştiricileri çoktan amaçlarına ulaşmış ve bir köşeden izlemektedir.

Teşekkürler.
 

Frisby

Üye
frisby bunuda oyuncu ayarlıyacak 150 level kurmada olan adam cok tp vercek dıye sevıye kasıyorlar sonra sopayı yedıklerınde ne yaptık dıye düşünuyorlar:)

yani taze yapraga gelınce meeeeeee meeee cobanın sopasını yeyınce beeee beeeeee diye aglayan koyun olmaycaklar
O konuda size %100 katılıyorum :)
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Benim önerilerimin bazıları şu yönde olacaktır;

Düello Kasaba bağımsız olmalı, örneğin kasabasız gezen oyuncuda düello atabilme ve düello atılabilmeli.
Bunun mantıklı dayanağı ise, kovboyların zamanında kasaba halkına üye olmayan kanun kaçakları olması ve gayet düello atılması yönündeydi. Ayrıca genelde kasaba içerisinde düello gerçekleşmekteydi ama oyun içerisinde ki haritanın her noktasında gerçekleşmekte ki bu da o döneme bakacak olursak ekstra tutarsızlık örneği sergiliyor. Madem ki haritanın her noktasına düello gerçekleşme mekaniği varken neden bu düello sistemini sadece kasabaya kayıtlı üyelerin kullandığı bir sistem oluyor? ( Bu sistemin diğer bir noktası ise, düellodan korkup kaçan oyuncular. Eğer bu oyunu oynuyorsan düellodan korkmadan mücadele etmen lazım. Ancak oyun mekaniği korkak oyuncuların yanında yer almaktadır.)

Düello Koruma süreleri 24 veya 48 saat olmalı, bu şekilde daha çok oyuncu düello sürelerinden 72 saat koruma avantajı kısıtlandığından vazgeçerek oyun içerisinde aksiyon alıyor olacak. Aksi durum zaten mevcut olağan durumda 72 saat koruma için bayılan oyuncular fazlasıyla var.

Düello sisteminde tüm karakterler Sınıflarında iyileştirme talebimi daha öncede sunmuştum. Şuan mevcut durumda en avantajlı sınıf asker sınıfı ve daha sonra düellocu sınıfı gelmektedir ancak düellocu sınıfın bile düello esnasında herhangi bir avantajı mevcut değildir. Mevcut durumda Asker karakteri HP ve taktik (savunmada) almaktadır ve diğer 3 sınıf herhangi ekstra yetenek desteği (düello içerisinde) yoktur. Örnek olarak, düellocunun saldırı esnasında "Görünüm" yeteneği desteği getirebilirler. Benzer şekilde Maceracı için savunmada ekstra "Savulma", işçi sınıfları için yine savunma esnasında ekstra "Nişan" yetenek desteği sağlanabilir.


Oyunun mekaniği ve aksiyonu özellikle düello olması gerekirsek yıllardır süre genel tek düze mantıksız mekanik ile ürün toplama, olursa 2-3 ay sonra gelen yeni görev ve etkinlik içerisinde görevleri yapıp eşya toplamak ve düellolardan mümkün oluğunca kaçar uzaklaşmak olarak devam etmesi çok üzücü bir durum olarak oyuncuların sessiz çığlıklarını görmeyen oyun geliştiricileri çoktan amaçlarına ulaşmış ve bir köşeden izlemektedir.

Teşekkürler.
* Kasaba bağımsız düello kabul edilmedi, ancak düello yapılıp hemen kasabadan çıkışla ilgili bir çalışma düşünülebileceği iletildi: Değerlendirmeye alındı
* 72 saatlik korumanın değiştirilmeyeceği belirtildi. Kabul Edilmedi
* Karakter Sınıfları iyileştime: Karakterler için genel bir çalışma yapılırken dikkate alınacak
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
degerlı arkadaslar ;

bir düşünün duello segmentınde duello savunma gıysılerımız olsa hem calısırken rahat calısır hemde duello yedıgımız zaman canımız acımazdı;
ayrıca duello atan kişide kendıne göre zorlu bı rakıp buldugu ıcın duellodan zevk alırdı

bu sekılde bır guncelleme gelmesı yada oyunun gelıstırılmesını destekleyen herkesı yoruma beklıyorum
sloganımız " DÜELLO KATLİAMINA SON "
Oyun tasarımının dışında olduğu belirtildi. Kabul Edilmedi
 

***300***

Kıdemli Üye
* Kasaba bağımsız düello kabul edilmedi, ancak düello yapılıp hemen kasabadan çıkışla ilgili bir çalışma düşünülebileceği iletildi: Değerlendirmeye alındı
* 72 saatlik korumanın değiştirilmeyeceği belirtildi. Kabul Edilmedi
* Karakter Sınıfları iyileştime: Karakterler için genel bir çalışma yapılırken dikkate alınacak
Teşekkür ederim.
 
Durum
Konu yanıtlara kapalı.
Üst