• Merhaba Kovboy!
    Forum tartışmalarımıza aktif olarak katılmak veya kendi konu başlıklarınızı açmak için, oyun hesabınıza ek olarak bir forum hesabına ihtiyacınız var.
    BURAYA tıklayarak kayıt olabilirsiniz.

RAPORLANDI Oyunu Geliştirmeye Yönelik Öneriler

Durum
Konu yanıtlara kapalı.

koray32

Kıdemli Üye
(TR-YOLGEZER üstadımın 27.03.2021 tarihli gönderisinden alıntıdır)


1-AT ve EYER ayrı set olarak değerlendirecek ürün bölümü ayrı olarak değerlendirilecektir.(**)

2-Kale savaşında Kaleye vardığında 'SALDIRIDA' ise otomatik olarak daha önce tayin ettiği set giyilir.'SAVUNMADA'ise aynı şekilde daha önce tayin ettiği set giyilir.(Böylece savaşa gelipte o anda aktif olamayan veya aktif olupta unutan kişilerin savaşı boşa gitmemiş olur.[*gerekirse karakter bonusu kullanan oyuncular bu özellikten faydalanabilir diye bir durum olabilir.])(**)

3-Pazarda oyuncuya özel satış veya bazı oyunculara satış engellemesi(****)

4-Çalışmalarda grup organizasyonu.(örneğin GÜL çalışmasına 5 kişi beraber çalışırsa ürün bulma olasılığı artar.*Çünkü bu seçenek ile tehlike azalır ve birliktelik artar.)(*)

5-Yeteneklerde Ayrıntılı bilgi (Örneğin savulma + ayrıntılar seçeneği ile itemlerin tümü ne kadar etki ettiği görülebilmesi.)(*)

6-Sebat El çabukluğu gibi varlığı olup bir işe yaramayan yeteneklerin işlevlik kazanması.(SEBAT çalışmalardaki tehlike oranını düşürür. EL ÇABUKLUĞU X çalışmalarındaki ürün bulma olasılığını %x artırır.)(*)

7-Karakter bonuslarının güncellenmesi(Maceracının 2.seviye otelde ücretsiz yatması gibi işlevi tamamen yitirmiş özelliklerin değişmesi vs.)(**)

8-Karakter otelde %100 dp puanına eriştiği zaman otomatik bir sonraki çalışmaya gider seçeneği olmalı.(**)

9-Toplu ustalık yapımı(*)

10-Envanter ürün sabitleme( envanter açılırken son kullanılan itemler gibi favori tercih edilen itemler ilk sayfada çıkması lazım yani son kullanılan değil oyuncunun kendisinin tercih ettiği itemler. * çay tütün çiğneme etkinlik torbası vs. gibi)(*)

11-Setler arası HP dengesi.(kaleye hız seti ile giderken hp'nin düşme olayı gibi) (**)



(Kendi şahsi değerlendirmeme göre daha çok önem arz ettiğimi düşündüğüm maddelerde yıldız(*) sayısı daha fazla)


Saygılarımla Koray32​
 
Bence öncelik olması gerekenler maceracının 2. seviye otelde ücretsiz kalma ve askerin silahların seviye şartını 3 düşürmesi bonuslarının değiştirilmesi. Ardından sebat, hayvan bilgisi, el çabukluğu, yüzme yeteneklerinin işlevlendirilmesi. Ayrıca tanklar can doldurduktan sonra kaleye giderken hız seti giydiği için canlarının düşük kalması da çok büyük bir sorun.
 
https://prnt.sc/1omsy2b ayrıca bunun gibi çalışma puanı veren ürünler neredeyse herkesin envanterinde birikmiştir ve asla bir işe yaramaz. Zaten almamız gereken çalışma puanını setlerden fazlasıyla aldığımız için 40-50'ye ihtiyaç kalmıyor. Bu ürünlerin de değiştirilmesi gerektiğini düşünüyorum mesela kızılderililerle anlaşma çalışmasında 50 çalışma puanı yerine %50 para, tecrübe veya şans bonusu verilebilir kullanım hakkı en az 10 olarak. Bu ürünler de böylece işleve kavuşmuş envanterde yer kaplamamış olur. Belki setsizler için değiştirilmemiş olabilir fakat artık eşyalar da güncellenmekte olduğu için gerek setli gerek setsiz bu ürünlere ihtiyaç yok.
 

***300***

Kıdemli Üye
O zaman Düellocular için harita %10 hız yerine %25 Görünüm Bonus olarak güncelleme alsak hayır demeyiz.

Teşekkürler
 

***300***

Kıdemli Üye
Ya açıkçası vahşi batıda öne çıkan elementler başlıca; düello ve kale savaşları olduğunu göz önünde bulunursak bu iki olayın üstüne çalışması ve geliştirilmesi gereken bir çok mevzu var. Adamalar çalışan sistemi çok ellemeden sadece kozmetiklerle ilerletmeye devam edecekler yoksa.
 
Son düzenleme:

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
1-AT ve EYER ayrı set olarak değerlendirecek ürün bölümü ayrı olarak değerlendirilecektir.(**) - RAPORLANDI

2-Kale savaşında Kaleye vardığında 'SALDIRIDA' ise otomatik olarak daha önce tayin ettiği set giyilir.'SAVUNMADA'ise aynı şekilde daha önce tayin ettiği set giyilir.(Böylece savaşa gelipte o anda aktif olamayan veya aktif olupta unutan kişilerin savaşı boşa gitmemiş olur.[*gerekirse karakter bonusu kullanan oyuncular bu özellikten faydalanabilir diye bir durum olabilir.])(**)- RAPORLANDI

3-Pazarda oyuncuya özel satış veya bazı oyunculara satış engellemesi(****)- RAPORLANDI

4-Çalışmalarda grup organizasyonu.(örneğin GÜL çalışmasına 5 kişi beraber çalışırsa ürün bulma olasılığı artar.*Çünkü bu seçenek ile tehlike azalır ve birliktelik artar.)(*) - Bu konuyla ilgili önerinizi biraz daha açar mısınız, grup nasıl kurulmalı mesela veya özel grup görevleri mi olmalı, belli kriteler verilerek o kiterlere uyanlar mı gruba girmeli vs

5-Yeteneklerde Ayrıntılı bilgi (Örneğin savulma + ayrıntılar seçeneği ile itemlerin tümü ne kadar etki ettiği görülebilmesi.)(*)- Bu konuyla ilgili önerinizi de detayladırır mısınız, Yetenek penceresinde üzerlerine gelince çıkan açıklamalardan mı bahsediyorsunuz?

6-Sebat El çabukluğu gibi varlığı olup bir işe yaramayan yeteneklerin işlevlik kazanması.(SEBAT çalışmalardaki tehlike oranını düşürür. EL ÇABUKLUĞU X çalışmalarındaki ürün bulma olasılığını %x artırır.)(*)- RAPORLANDI

7-Karakter bonuslarının güncellenmesi(Maceracının 2.seviye otelde ücretsiz yatması gibi işlevi tamamen yitirmiş özelliklerin değişmesi vs.)(**)- RAPORLANDI

8-Karakter otelde %100 dp puanına eriştiği zaman otomatik bir sonraki çalışmaya gider seçeneği olmalı.(**)- Biraz daha detay lütfen; otel uykusundan sonra görevi sıraya aldığınızda zaten gitmeyecek mi?

9-Toplu ustalık yapımı(*)- Biden fazla ustalık seçebilmeyi mi kastediyorsunuz ?

10-Envanter ürün sabitleme( envanter açılırken son kullanılan itemler gibi favori tercih edilen itemler ilk sayfada çıkması lazım yani son kullanılan değil oyuncunun kendisinin tercih ettiği itemler. * çay tütün çiğneme etkinlik torbası vs. gibi)(*) - RAPORLANDI

11-Setler arası HP dengesi.(kaleye hız seti ile giderken hp'nin düşme olayı gibi) (**) - RAPORLANDI



(Kendi şahsi değerlendirmeme göre daha çok önem arz ettiğimi düşündüğüm maddelerde yıldız(*) sayısı daha fazla)


Saygılarımla Koray32​
 

***300***

Kıdemli Üye
@sleeplesslady rica etsem, Düellocu karakterleri içinde %25 pasif GÖRÜNÜM ( %50 karakter bonusu olduğu zaman ) olması konusunda raporlar mısınız.
Bunun benzeri Asker karakterlerin %25 pasif TAKTİK (%50 karakter bonusu aktif ) olması durumu mevcut. Bu sebeple düellocuların düelloda pek avantajı kalmıyor özellikle set bonuslarının çarpan değerleri ile savunmada alınan yüksek Taktik avantajını en azından Düellocu - Asker karakterleri arasında nötrlemiş olur. Aksi taktirde Düello mekaniğinde asker karakterler her gelen set ile birlikte (Eğer set özellikle Taktik yeteneği içeriyorsa) devasa Taktik bonusu sayesinde yetenek makasını açmaktadır.

Teşekkürler.

***300***
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
@sleeplesslady rica etsem, Düellocu karakterleri içinde %25 pasif GÖRÜNÜM ( %50 karakter bonusu olduğu zaman ) olması konusunda raporlar mısınız.
Bunun benzeri Asker karakterlerin %25 pasif TAKTİK (%50 karakter bonusu aktif ) olması durumu mevcut. Bu sebeple düellocuların düelloda pek avantajı kalmıyor özellikle set bonuslarının çarpan değerleri ile savunmada alınan yüksek Taktik avantajını en azından Düellocu - Asker karakterleri arasında nötrlemiş olur. Aksi taktirde Düello mekaniğinde asker karakterler her gelen set ile birlikte (Eğer set özellikle Taktik yeteneği içeriyorsa) devasa Taktik bonusu sayesinde yetenek makasını açmaktadır.

Teşekkürler.

***300***
ben de sizden bir şey rica etsem :)
bu haftanın raporunu gönderdim; yeni öneriler için ayrı başlık açabilirseniz, hem rahat takip edebiliriz, başka oyuncularımızın da fikirlerini alırız, hem de geri bildirim aldığımda size daha rahat iletebilirim

Bu arada ben bütün karakter bonuslarının tekrar gözden geçirilmesi ve avantajı kalmamış özelliklerin güncellenmesi şeklinde raporladım.
 

lawww

Aktif Üye
sayın cm hevesinizi kırmak istemem ama biz boşa öneri fikir verıyoruz bunların yenilik olarak geleceğinden şiüpheliyim innogames bu oyunu gözden çıkarmış ilgilenen yok şirketin gözde oyunlarını biliyoruz onlarla ilgileniyor sürekli o yüzden ne desek boşa
 

lawww

Aktif Üye
ben de sizden bir şey rica etsem :)
bu haftanın raporunu gönderdim; yeni öneriler için ayrı başlık açabilirseniz, hem rahat takip edebiliriz, başka oyuncularımızın da fikirlerini alırız, hem de geri bildirim aldığımda size daha rahat iletebilirim

Bu arada ben bütün karakter bonuslarının tekrar gözden geçirilmesi ve avantajı kalmamış özelliklerin güncellenmesi şeklinde raporladım.
evet bu karekter özelliklerinin güncellenmesi çok iyi olur dikkate alırsa şirket fena olmaz
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
sayın cm hevesinizi kırmak istemem ama biz boşa öneri fikir verıyoruz bunların yenilik olarak geleceğinden şiüpheliyim innogames bu oyunu gözden çıkarmış ilgilenen yok şirketin gözde oyunlarını biliyoruz onlarla ilgileniyor sürekli o yüzden ne desek boşa
Biz iletelim fikirlerimizi, hemen olmasa bile mutlaka geri bildirim verilecektir; o zaman diyebilirler ki şu şu konuları hiç ellemeyeceğiz, değişmeyecek, ama şu şu konuları değerlendirmeye alacağız. Sonuç olrak tüm oyuncularımızın fikirleri değerli, bazıları uygulanabilir bulunur, projelendirilir, bazıları için imkansız denilebilir.

Geri bildirim geldikçe paylaşacağım
 

koray32

Kıdemli Üye
1-AT ve EYER ayrı set olarak değerlendirecek ürün bölümü ayrı olarak değerlendirilecektir.(**) - RAPORLANDI

2-Kale savaşında Kaleye vardığında 'SALDIRIDA' ise otomatik olarak daha önce tayin ettiği set giyilir.'SAVUNMADA'ise aynı şekilde daha önce tayin ettiği set giyilir.(Böylece savaşa gelipte o anda aktif olamayan veya aktif olupta unutan kişilerin savaşı boşa gitmemiş olur.[*gerekirse karakter bonusu kullanan oyuncular bu özellikten faydalanabilir diye bir durum olabilir.])(**)- RAPORLANDI

3-Pazarda oyuncuya özel satış veya bazı oyunculara satış engellemesi(****)- RAPORLANDI

4-Çalışmalarda grup organizasyonu.(örneğin GÜL çalışmasına 5 kişi beraber çalışırsa ürün bulma olasılığı artar.*Çünkü bu seçenek ile tehlike azalır ve birliktelik artar.)(*) - Bu konuyla ilgili önerinizi biraz daha açar mısınız, grup nasıl kurulmalı mesela veya özel grup görevleri mi olmalı, belli kriteler verilerek o kiterlere uyanlar mı gruba girmeli vs

5-Yeteneklerde Ayrıntılı bilgi (Örneğin savulma + ayrıntılar seçeneği ile itemlerin tümü ne kadar etki ettiği görülebilmesi.)(*)- Bu konuyla ilgili önerinizi de detayladırır mısınız, Yetenek penceresinde üzerlerine gelince çıkan açıklamalardan mı bahsediyorsunuz?

6-Sebat El çabukluğu gibi varlığı olup bir işe yaramayan yeteneklerin işlevlik kazanması.(SEBAT çalışmalardaki tehlike oranını düşürür. EL ÇABUKLUĞU X çalışmalarındaki ürün bulma olasılığını %x artırır.)(*)- RAPORLANDI

7-Karakter bonuslarının güncellenmesi(Maceracının 2.seviye otelde ücretsiz yatması gibi işlevi tamamen yitirmiş özelliklerin değişmesi vs.)(**)- RAPORLANDI

8-Karakter otelde %100 dp puanına eriştiği zaman otomatik bir sonraki çalışmaya gider seçeneği olmalı.(**)- Biraz daha detay lütfen; otel uykusundan sonra görevi sıraya aldığınızda zaten gitmeyecek mi?

9-Toplu ustalık yapımı(*)- Biden fazla ustalık seçebilmeyi mi kastediyorsunuz ?

10-Envanter ürün sabitleme( envanter açılırken son kullanılan itemler gibi favori tercih edilen itemler ilk sayfada çıkması lazım yani son kullanılan değil oyuncunun kendisinin tercih ettiği itemler. * çay tütün çiğneme etkinlik torbası vs. gibi)(*) - RAPORLANDI

11-Setler arası HP dengesi.(kaleye hız seti ile giderken hp'nin düşme olayı gibi) (**) - RAPORLANDI



(Kendi şahsi değerlendirmeme göre daha çok önem arz ettiğimi düşündüğüm maddelerde yıldız(*) sayısı daha fazla)


Saygılarımla Koray32​

4-Belli kişiler grup oluşturup beraber aynı çalışmayı yapmak suretiyle olabilir veya belli bir çalışmada grup kurmaksızın 5 kişiden fazla çalışırsa daha fazla ürün gelir şeklinde olabilir

5-Yetenekler sekmesinde örnek veriyorum 1420 saklanmak gözüküyor bu saklanmak yeteneğini 350 benim yetenek puanımdan alıyor geri kalan kısmı ise giydiğim x iteminden ,bir kısmını da set bonusundan alıyor şeklinde .Yani yeteneğe baktığımda hangi eşyanın ne ölçüde farkettirdiğini envantere girip tek tek item üstüne gelip inceleyip hesaplamaktansa doğrudan yetenekler sekmesinde görmek

8- Otel 8 saat sürüyor ancak oldukça demode bir süre bu.Artık insanlar 1-2 saat içinde dinlenme puanını tamamen doldurmuş oluyor ancak geriye kalan 6 saat boşuna gidiyor,anlatılmak istenen 100 dinlenme puanına ulaşıldığı vakit kalan 6 saat heba olmasın karakter doğrudan otelden çıkıp sıradaki çalışmaya gitsin.Otomatik olarak otel 100 dinlenme puanına ulaşıldığında sonlansın

9-Hayır,insanlar toplu bir şekilde yine grup mantığı beraber gelip beraber ustalık yapıp böylece mükemmel sonuç denilen ekstra öğeleri daha fazla kazanabilsin,standart bir ustalık yapımında 1/7 oranında mükemmel sonuç verir ama 5 ordu aşçısı bir araya gelip ürünlerini birleştirip yaptığında bu oran 1/5 olabilir örneklendirmek gerekirse
 

***300***

Kıdemli Üye
ben de sizden bir şey rica etsem :)
bu haftanın raporunu gönderdim; yeni öneriler için ayrı başlık açabilirseniz, hem rahat takip edebiliriz, başka oyuncularımızın da fikirlerini alırız, hem de geri bildirim aldığımda size daha rahat iletebilirim

Bu arada ben bütün karakter bonuslarının tekrar gözden geçirilmesi ve avantajı kalmamış özelliklerin güncellenmesi şeklinde raporladım.

Tabii ki de. Benim önerimin gerçekleşme olasılığı yok denecek kadar az olsa bile mantıklı olduğunu düşündüğüm bir öneriydi. Belki de önümüzde ki yıllarda tüm karakterleri sınıflarına uygun güncelleme üstüne mesai harcarlar.

Teşekkürler.
 

Deadwood22

Kıdemli Üye
Msn de bile chat hafızası vardı, İnnonun bir çok oyununda var olan bu sistemin buraya da entegre edilmesi şart.
Savaştasın F5 attın komutlar gitti, Salonu okursun pc kastı konuşmalar gitti, Ticaret yapıyosun adamla bi sorun oldu konuşmalar gitti, Ürün satmak istiyosun saat başı amele gibi salona atman lazım çünkü oyuna giren adam 0 bilgi sahibi..

Lafın kısası az kavga tartışma edin forumda gene huzur evine döndü forum :p
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
4-Belli kişiler grup oluşturup beraber aynı çalışmayı yapmak suretiyle olabilir veya belli bir çalışmada grup kurmaksızın 5 kişiden fazla çalışırsa daha fazla ürün gelir şeklinde olabilir -benzer konular önceki senelerde raporlanmış ancak grup önerileri kabul edilmemiş.

5-Yetenekler sekmesinde örnek veriyorum 1420 saklanmak gözüküyor bu saklanmak yeteneğini 350 benim yetenek puanımdan alıyor geri kalan kısmı ise giydiğim x iteminden ,bir kısmını da set bonusundan alıyor şeklinde .Yani yeteneğe baktığımda hangi eşyanın ne ölçüde farkettirdiğini envantere girip tek tek item üstüne gelip inceleyip hesaplamaktansa doğrudan yetenekler sekmesinde görmek - RAPORLANDI

8- Otel 8 saat sürüyor ancak oldukça demode bir süre bu.Artık insanlar 1-2 saat içinde dinlenme puanını tamamen doldurmuş oluyor ancak geriye kalan 6 saat boşuna gidiyor,anlatılmak istenen 100 dinlenme puanına ulaşıldığı vakit kalan 6 saat heba olmasın karakter doğrudan otelden çıkıp sıradaki çalışmaya gitsin.Otomatik olarak otel 100 dinlenme puanına ulaşıldığında sonlansın - RAPORLANDI

9-Hayır,insanlar toplu bir şekilde yine grup mantığı beraber gelip beraber ustalık yapıp böylece mükemmel sonuç denilen ekstra öğeleri daha fazla kazanabilsin,standart bir ustalık yapımında 1/7 oranında mükemmel sonuç verir ama 5 ordu aşçısı bir araya gelip ürünlerini birleştirip yaptığında bu oran 1/5 olabilir örneklendirmek gerekirse - benzer konular önceki senelerde raporlanmış ancak grup önerileri kabul edilmemiş.
[/QUOTE]
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Msn de bile chat hafızası vardı, İnnonun bir çok oyununda var olan bu sistemin buraya da entegre edilmesi şart.
Savaştasın F5 attın komutlar gitti, Salonu okursun pc kastı konuşmalar gitti, Ticaret yapıyosun adamla bi sorun oldu konuşmalar gitti, Ürün satmak istiyosun saat başı amele gibi salona atman lazım çünkü oyuna giren adam 0 bilgi sahibi..

Lafın kısası az kavga tartışma edin forumda gene huzur evine döndü forum :p
Sohbet ortamının offline oyuncular için de sonradan görülebilir olması - RAPORLANDI
 
Durum
Konu yanıtlara kapalı.
Üst