Değerli Oyuncularımız,
Awesomia savaşları için bu başlık altında ilettiğiniz yorumlar, fikirler için çok teşekkür ederiz. Bütün yazılanlar Destek Birimimiz tarafından tekrar tekrar okunarak, fikirleriniz değerlendirilmiştir. Yeni yapılan planda birtakım değişiklikler olmakla beraber, bazı oyuncularımızın da yazdığı gibi genel olarak eski sistem üzerinden devam edilmesinin en uygun plan olduğu konusunda hemfikir olduk. Buna göre aşağıdaki sonuçlara ulaştık :
Peki ne değişti;
Yukarıda anlatılan değerlendirmeler sonucu ödüllü Awesomia savaşlarının aşağıdaki gibi planlanacaktır :
Ödül dağılımı :
Beyin fırtınası katılımıniz için tekrar teşekkür eder, herkese keyifli oyunlar dileriz.
Awesomia savaşları için bu başlık altında ilettiğiniz yorumlar, fikirler için çok teşekkür ederiz. Bütün yazılanlar Destek Birimimiz tarafından tekrar tekrar okunarak, fikirleriniz değerlendirilmiştir. Yeni yapılan planda birtakım değişiklikler olmakla beraber, bazı oyuncularımızın da yazdığı gibi genel olarak eski sistem üzerinden devam edilmesinin en uygun plan olduğu konusunda hemfikir olduk. Buna göre aşağıdaki sonuçlara ulaştık :
- Daha önce yapılan etkinlik savaşlarındaki ödül kategorilerine müdahale etmemeyi uygun gördük. Oluşturduğumuz ödül dağıtım sisteminin karakter sınıfı farklılıkları nedeniyle olması gerektiğini, bu kategorilerin rekabeti daha iyi koruduğunu görerek, olduğu şekliyle koruma kararı aldık.
- Alınan isabet mekaniğiyle, hayat puanı yerine direnmesini yüksek tutarak oynamak isteyen arkadaşların şansını tamamen yok edebileceğimizi düşündük. Dolayısıyla geçmişte olduğu gibi İsabet Sayısı + Savulma (Kurşundan Çekilme) =İS Puanı ve Verilen Hasar kategorileriyle devam etme kararı aldık.
- Düşük seviyeli arkadaşlarımızın savaşa katılmaması seçeneğini de eklememeyi daha uygun gördük. Oyunda ilerleyene kadar bu etkinliklerden yararlanamamalarının adil olmadığına kanaat getirdik.
Peki ne değişti;
- Ödül bütçemizin limitleri olması ve ödül alan oyuncularımızın daha fazla miktarda alabilmeleri için her ay 4 dünyada da NPC'li Awesomia Savaşları düzenlemek yerine her ay 2 dünyada düzenleyerek katılımı arttırma konusunda daha iyi olacağına sizin de geri dönüşleriniz doğrultusunda karar verdik.
- Daha önce yapılan Red Kit etkinliğinde olduğu gibi, her oyuncunun tek ödül alabileceği bir ödül dağıtım sistemini devreye soktuk. Ayrıca awe savaşlarında dağıtılamayan ödül olduğu takdirde, bu ödüllerin başka etkinliklere eklenmesine karar verdik.
- Sizden gelen geri dönüşlerde ödüllerimizin külçe/tahville sınırlı kalmaması gerektiğini düşündük. Bu sebeple hem ödül kotamızı genişletmek hem de siz oyuncularımızın hoşuna gideceğini düşünerek, NPC bayıltılması sonucu ödül verilmesini plana dahil ettik. NPC bayıltan oyuncularımızdan 4 tanesi ödül alacak, bu ödüller her etkinlik için size duyuracağımız belirli eşyalardan biri olacaktır. Eşyalar 2018-2020 setlerinin parçalarından seçilecektir. Zamanın eskisinde kalmış set parçalarından ziyade hala kullanılabilen set parçalarını ödül olarak vermeyi uygun gördük. Bu set parçalarını verirken bir yandan eşyaların oyundaki nadirlik fonksiyonlarına zarar vermemek bir yandan da siz oyuncularımızın aldığı ödülden mutlu olmasını sağlamak arasındaki dengeyi sağlamak için elimizden geleni yapacağımıza emin olabilirsiniz.
Yukarıda anlatılan değerlendirmeler sonucu ödüllü Awesomia savaşlarının aşağıdaki gibi planlanacaktır :
- NPC hesaplar savunan tarafta olacak ve bayılmadıkları müddetçe hesaplara müdahale olmayacak.
- Önceki etkinliklerde olduğu gibi, kategori sistemi aynı devam edecek;
- İsabet Sayısı + Savulma ( Kurşundan Çekilme ) = İS Puanı
- Verilen Hasar
- Bayıltılan NPC
- Aylık ödül limitimiz sebebiyle, kazanan oyuncularımızın daha fazla miktarda külçe ve tahvil kazanabilmesi açısından, her ay iki dünyada NPC'li - ödüllü Awesomia savaşları planlanacaktır. Ayda iki kere her dünyada düzenlenen normal Awesomia savaşları eskisi gibi devam edecektir.
Ödül dağılımı :
- Her oyuncu tek bir ödül alabilecektir.
- Savaş raporuna göre önce İS puanı ilk üç sırasındaki oyuncular belirlenecektir ve bu oyuncular listeden çıkarılacaktır. İS puanlarının aynı olma durumunda İsabet sayısı yüksek olan, bunun da aynı olması durumunda devir sayısı yüksek olan üst sırada yer alacaktır.
- Kalan oyunculardan en yüksek hasar sayısına sahip olan ilk iki sıradaki oyuncular belirlenecektir ve bu oyuncular listeden çıkarılacaktır.
- Kalan listeden NPC bayıltanlar arasında yapılacak çekilişle 4 oyuncumuza ödül verilecektir. Ancak daha fazla NPC bayıltan oyuncunun şansı daha yüksek olacaktır. Örneğin A oyuncusu 4 NPC bayılttı, B oyuncusu 2 NPC bayılttı. Bu durumda A oyuncusunun ismi çekiliş listesinde 4 kere yer alacak, B oyuncusunun ismi 2 kere yer alacak. Ancak ismi çekilişte 4 kere olan kişi, çekilişte örneğin 1. ve 3. sırada çıktı, yine de tek ödül alacaktır ve sırası bir sonraki oyuncuya geçecektir. İlk iki kategorideki oyuncular listeden çıktığında NPC bayıltan kimse kalmazsa veya 4 kişiden az olursa, dağıtılmayan ödül başka bir etkinliğe aktarılacaktır. Aynı şekilde ilk iki kategoride ödül dağıtılamayan durum olursa (örneğin İşçi kategorisinde hasarda 2. sıra çıkmadı), dağıtılamayan ödül başka bir etkinliğe aktarılacaktır.
Beyin fırtınası katılımıniz için tekrar teşekkür eder, herkese keyifli oyunlar dileriz.