evanter düzenleme hakkında

karaleon

New Member
oyun geçmişi çok eski ama hiç yenilik kolaylık getirmiyorsunuz özellikle bu evanterlerle ilgili.Mesela giyilen eşya kısmında eyerler ve ürünleri arayıp bulmak için çile çekiyoruz.Buna benzer bu tarz gelişimler yapsanız en azından
 

TR-YOLGEZER

Member
OYUNA MUTLAKA GELMESİ FAKAT ASLA GELMİYECEK ÖZELLİKLER.

1-AT ve EYER ayrı set olarak değerlendirecek ürün bölümü ayrı olarak değerlendirilecektir.

2-Kale savaşında Kaleye vardığında 'SALDIRIDA' ise otomatik olarak daha önce tayin ettiği set giyilir.'SAVUNMADA'ise aynı şekilde daha önce tahin ettiği set gilir.(Böylece savaşa gelipte o anda aktif olamayan veya aktif olupta unutan kişilerin savaşı boşa gitmemiş olur.[*gerekirse karakter bonusu kullanan oyuncular bu özellikten faydalanabilir diye bir durum olabilir.])

3-Pazarda oyuncuya özel satış veya bazı oyunculara satış engellemesi

4-Çalışmalarda grup organizasyonu.(örneğin GÜL çalışmasına 5 kişi beraber çalışırsa ürün bulma olasılığı artar.*Çünkü bu seçenek ile tehlike azalır ve birliktelik artar.)

5-Yeteneklerde Ayrıntılı bilgi (Örneğin savrulma + ayrıntılar seçeneği ile itemlerin tümü ne kadar etki ettiği görülebilmesi.)

6-Sebat El çabukluğu gibi varlığı olup bir işe yaramayan yeteneklerin işlevlik kazanması.(SEBAT çalışmalardaki tehlike oranını düşürür. EL ÇABUKLUĞU X çalışmalarındaki ürün bulma olasılığını %x artırır.)

7-Karakter bonuslarının güncellenmesi(Maceracının 2.seviye otelde ücretsiz yatması gibi işlevi tamamen yitirmiş özelliklerin değişmesi vs.)

8-Karakter otelde %100 dp puanına eriştiği zaman otomatik bir sonraki çalışmaya gider seçeneği olmalı.

9-Toplu ustalık yapımı

10-Envanter ürün sabitleme( envanter açılırken son kullanılan itemler gibi favori tercih edilen itemler ilk sayfada çıkması lazım yani son kullanılan değil oyuncunun kendisinin tercih ettiği itemler. * çay tütün çiğneme etkinlik torbası vs. gibi)

11-Setler arası HP dengesi.(kaleye hız seti ile giderken hp'nin düşme olayı gibi)
 

Lachryma

Community Manager
Yönetici
Değerli geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz, bunlar bu haftaki haftalık raporda oyun geliştiricilere iletilecektir.

İyi oyunlar dilerim.
 

koray32

Active Member
OYUNA MUTLAKA GELMESİ FAKAT ASLA GELMİYECEK ÖZELLİKLER.

1-AT ve EYER ayrı set olarak değerlendirecek ürün bölümü ayrı olarak değerlendirilecektir.

2-Kale savaşında Kaleye vardığında 'SALDIRIDA' ise otomatik olarak daha önce tayin ettiği set giyilir.'SAVUNMADA'ise aynı şekilde daha önce tahin ettiği set gilir.(Böylece savaşa gelipte o anda aktif olamayan veya aktif olupta unutan kişilerin savaşı boşa gitmemiş olur.[*gerekirse karakter bonusu kullanan oyuncular bu özellikten faydalanabilir diye bir durum olabilir.])

3-Pazarda oyuncuya özel satış veya bazı oyunculara satış engellemesi

4-Çalışmalarda grup organizasyonu.(örneğin GÜL çalışmasına 5 kişi beraber çalışırsa ürün bulma olasılığı artar.*Çünkü bu seçenek ile tehlike azalır ve birliktelik artar.)

5-Yeteneklerde Ayrıntılı bilgi (Örneğin savrulma + ayrıntılar seçeneği ile itemlerin tümü ne kadar etki ettiği görülebilmesi.)

6-Sebat El çabukluğu gibi varlığı olup bir işe yaramayan yeteneklerin işlevlik kazanması.(SEBAT çalışmalardaki tehlike oranını düşürür. EL ÇABUKLUĞU X çalışmalarındaki ürün bulma olasılığını %x artırır.)

7-Karakter bonuslarının güncellenmesi(Maceracının 2.seviye otelde ücretsiz yatması gibi işlevi tamamen yitirmiş özelliklerin değişmesi vs.)

8-Karakter otelde %100 dp puanına eriştiği zaman otomatik bir sonraki çalışmaya gider seçeneği olmalı.

9-Toplu ustalık yapımı

10-Envanter ürün sabitleme( envanter açılırken son kullanılan itemler gibi favori tercih edilen itemler ilk sayfada çıkması lazım yani son kullanılan değil oyuncunun kendisinin tercih ettiği itemler. * çay tütün çiğneme etkinlik torbası vs. gibi)

11-Setler arası HP dengesi.(kaleye hız seti ile giderken hp'nin düşme olayı gibi)
Uzun zamandır bu kadar mantıklı ve güzel bir yorum okumamıştım,kesinlikle katılıyorum +