BACKBERY.
Üye
Kale savaşı yapan tanklar olarak ortak sorunumuz ve sizlere sorumuz şudur;
BİR SERVER'DA KALE SAVAŞLARININ DEVAM ETMESİ İÇİN ONCA FEDAKARLIKTA BULUNAN BU HESAPLARA OYUN NE KADAR ADİL VE EŞİT DAVRANIYOR?
Oyunu kale savaşları için oynayan ve hp basmak sureti ile kale savaşlarında en önde yer alan bu oyuncular için bizim de bazı taleplerimiz var.
taleplerimizden önce ; Bir tankın tanklık yapabilmesi için 3 hatta 4 FARKLI yere ayrı yetenek ve birikim harcaması gerekirken neden kale savasına giren hasarcı arkadaşlar sadece birikimleri karizmaya verip kalan yetenekleri yönetmeye doldurup işin içinden çıkıyorlar arkadaş?
itirazımı var!
BİR SERVER'DA KALE SAVAŞLARININ DEVAM ETMESİ İÇİN ONCA FEDAKARLIKTA BULUNAN BU HESAPLARA OYUN NE KADAR ADİL VE EŞİT DAVRANIYOR?
Oyunu kale savaşları için oynayan ve hp basmak sureti ile kale savaşlarında en önde yer alan bu oyuncular için bizim de bazı taleplerimiz var.
taleplerimizden önce ; Bir tankın tanklık yapabilmesi için 3 hatta 4 FARKLI yere ayrı yetenek ve birikim harcaması gerekirken neden kale savasına giren hasarcı arkadaşlar sadece birikimleri karizmaya verip kalan yetenekleri yönetmeye doldurup işin içinden çıkıyorlar arkadaş?
itirazımı var!
- her kale savaşı için gerekli olan hayat puanını doldurmak için günde en az 50 tahvil harcıyoruz.
- savaşlarda arkamızdakileri korumak için bütün yetenekleri hayat puanına verdiğimiz için çalışma yapamıyoruz.
- biz ne kadar hayat puanı verirsek hasarcıların isabet ettirdiği atışlarda bize verdikleri hasarlar aynı oranda artıyor.
- düelloda hiç bir yeteneğimiz olmadığı için gelen geçen, düelimizi açık gören duello atıyor. ( bu arada tabi ki atsınlar onların da tek tp ve para kazanma şekilleri bu ama bize birazcık da olsa kendimizi savunma yada koruma hakkı versinler anlatmaya çalıştığımız olay bu.)
- bütün yeteneklerimiz hayat puanında olduğu için 60 levele acık olan çalışmalar bile bize kapalı yada hasar riski çok yüksek. ne para kazanabiliyoruz ne çalışmalardan ürün tp bulabiliyoruz.
- kale savaşlarında ilk önce biz bayıldığımız için düşük tp yi geçtik, oyundan zevk bile alamıyoruz çoğu zaman ama derdimiz bu değil, oyun uzayıp 50. tura kadar savaşa devam etsek de bir hasarcının aldıgı tp ve başarı puanının yarısını bıle zar zor alıyoruz.
- kale savaşlarının devam etmesi ve dünyaların ayakta kalabilmesi için gerekli olan kale savaşlarını daha cazip hale getirmek için setler getiriyorsunuz ama getirdiğiniz setler de yine hasarcılara yarıyor, bize göre doğru düzgün bir set hala ortada yok .
- EŞİT direnme istiyoruz! (demiyoruz ki hasarcılara verilen setlerin özellikleri düşürülsün yada onların yeteneklerini düşürelim. bize de eşit oranda direnme yada savulma verecek setler çıkarılsın ve bunu sadece külçe ile parası olan değil, görev yaparak yada tahvil biriktirerek her tank olmak isteyen oyuncu da alabilsin! o setlere ulaşmak için şartlar eşit olsun.
- EŞİT tp istiyoruz! hasarcılar verdikleri hasar ve isabet oranı üzerinden 30 turda 20 isabetli atış yapınca atıyorum 5000 tp alıyorlar ise bir savaştan, biz de savulma olarak belli bir oranın üzerine çıktığımızda aynı tp yi ve tahvili istiyoruz.
- hp veren ürünlere biraz daha kolay ulaşım istiyoruz! çünkü yukarıda da belirttiğimiz gibi, bir tanka günde en az 50 tahvil gerekiyorken savaşa katılmak için, hasar veren arkadaşlar yarı hayat puanları ile bile gelse bişe değişmiyor zira zaten arkada kaldıkları için çalışmadan çıkıp hop kale savasına giriyorlar. biz ise bu kadar rahat savaşa giremiyoruz.
Son düzenleme: