• Merhaba Kovboy!
    Forum tartışmalarımıza aktif olarak katılmak veya kendi konu başlıklarınızı açmak için, oyun hesabınıza ek olarak bir forum hesabına ihtiyacınız var.
    BURAYA tıklayarak kayıt olabilirsiniz.

ERTELENDİ Kazanma Koşulu

Durum
Konu yanıtlara kapalı.

Ruhsuz21

Yeni Üye
Oyun içerisinde serverlerın ömrü sonsuz gibi gözüküyor ama belli bir noktadan sonra herkes full eşya level vb. bir durum olduğundan bir yerden sonra saçmalaşmaya başlıyor. Kazanma koşulu ekleyerek oyunda bir amaç ekip çalışması gibi bir durumda oluşturulması oyuncuları daha teşvik edici ve sürükleyici bir oyu deneyimi sağlanabilir. Kişisel kazançlar ve (mevcut olanlardan ilk level alma, en iyi duelci, kale savaş statları, vb.) kasabalar özelinde oyunda kazananların sonraki server içinde 1 aylık vip veya setlerle ödüllendirilebilir. Kasaba özelinde ittifakları bazen can sıkabiliyor. Tek kasaba inşaat edildiği ilçe içindeki 3 kaleyi alıp buraya büyük kilise adı verilen inşaatı yapmaya başlayabilecek ve o inşaatı bitiren ilk kasaba üyelerine ödül verilebilir. Bütün ilçelerde kiliseler bittikten sonra, ittifak kasabaları dahilinde ilçe 15 içerisinde bulunan awesome kalesini alan ekip sonrasında buraya da bu inşaatı başlayacaktır. Tabii bu inşaat süresince kaleler tekrardan geri alınabilecek. B fikirler oyuncular ve ekip dahilinde geliştirilebilir.
 
artık bir çok oyunda var burayada gelebilir aslında... sezonlar eklenebilir mesela sezon sonu birkaç kategoride ödül verilebilir... sezon sıralaması olur her 3 ayda bir sıfırlanır. sezon sonu ilk 3 e 5 e girene ödül verilir... ittifaklar harita kontrolü için savşaabilir en çok ilçeyi kontrol eden ittifağın tüm üyelerine tahvil ödülü falan... oyunu biraz canlandırır.
 

Omni

Aktif Üye
Eski Takım Üyesi
Değerli oyuncularımız;

Oyunumuzu ve etkinliklerimizi geliştirmeye yönelik fikirlerinizi bizlerle paylaşmanıza sevindim bunun için teşekkür ederim. Oyunumuzdaki tüm etkinliklerde sizlere adil bir kazanma ortamı sunmaya çalışıyoruz. Ödüllerimiz, oyuncularımız nezdinde her ne kadar eleştirilsede sizlerin memnuniyetini sağlamayı amaçlıyor, etkinliklerimizde birçok oyuncumuzu ödüle ulaştırmaya çalışıyoruz.
Oyuniçi dinamikler göz önüne alındığında sizlerinde takdir edeceği üzere yapabileceğimiz etkinliklerin bir sınırı bulunuyor, bunları sizler için daha eğlenceli, zaman zamanda daha rekabetçi hale getirmek için çabalıyoruz.
Bir etkinliğimiz sizler tarafından beğenilmediyse, eleştirilerinizi eksik etmeyin, beğenilen etkinliklerde katılımınızı görmekten memnuniyet duyuyoruz.

Beyin fırtınası yapmaya devam ediniz, belki ileride yapılacak etkinliklerde fikirlerinizin ana temasıyla kurgulanmış bir etkinlik sizleri karşılayabilir.
 
Değerli oyuncularımız;

Oyunumuzu ve etkinliklerimizi geliştirmeye yönelik fikirlerinizi bizlerle paylaşmanıza sevindim bunun için teşekkür ederim. Oyunumuzdaki tüm etkinliklerde sizlere adil bir kazanma ortamı sunmaya çalışıyoruz. Ödüllerimiz, oyuncularımız nezdinde her ne kadar eleştirilsede sizlerin memnuniyetini sağlamayı amaçlıyor, etkinliklerimizde birçok oyuncumuzu ödüle ulaştırmaya çalışıyoruz.
Oyuniçi dinamikler göz önüne alındığında sizlerinde takdir edeceği üzere yapabileceğimiz etkinliklerin bir sınırı bulunuyor, bunları sizler için daha eğlenceli, zaman zamanda daha rekabetçi hale getirmek için çabalıyoruz.
Bir etkinliğimiz sizler tarafından beğenilmediyse, eleştirilerinizi eksik etmeyin, beğenilen etkinliklerde katılımınızı görmekten memnuniyet duyuyoruz.

Beyin fırtınası yapmaya devam ediniz, belki ileride yapılacak etkinliklerde fikirlerinizin ana temasıyla kurgulanmış bir etkinlik sizleri karşılayabilir.
Awesomia savaşlarını dengelemeniz mümkün mü ? Aslında mümkün :) Bi tarafın sayısı diğer taraftan 6-8 olduğunda fazla olan tarafa kayıtları kapatın. Bugün .net hızlı sunucusunda adminlerden birisi sohbete savunmaya kayıtların kapatıldığını yazmıştı demek ki mümkün... Ayrıca Awesomia kalesi gelişmiş olduğu için saldıran tarafın 4-6 kişilik bi avantajı olacak şekilde kayıtları sınırlarsanız daha dengeli bi savaş olacaktır...
 

Omni

Aktif Üye
Eski Takım Üyesi
Merhaba @Treachorus Emperor;

Bu yöntemi uygulamak oldukça zor görünüyor şöyle ki; bir tarafın ağırlık kazandığında o tarafı kapatmak sonra diğer taraf ağırlık kazanacağından kapatılan tarafın açılarak diğer tarafın kapatılmasını içeren bir döngü gerektirir gibi görünüyor neticede sürekli takip edilmesi gerekiyor ancak kale savaşlarında dengeli bir güç oluşmasının öneminin farkındayız bu konuda neler yapabiliriz konusunu ekip arkadaşlarıma taşıyacağım.
Gelişmeler hakkında konuyu takip edebilirsiniz.

İyi eğlenceler.
 
Bişey sorucam bu şirkten gelen ödüllerinde değişmesi mümkünmüdür bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama şu yoncalar ve çp bonusu itemlerinı kimsenin kullandığını düşünmüyorum daha önce o itemler envanterde boşa beklediği için belli görevlerle geri alınıp ödül vesaire verilmesini teklif edenler bile olmuştu yani kısaca şirk ödüllerinde bi el atılsa fena olmaz
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Bişey sorucam bu şirkten gelen ödüllerinde değişmesi mümkünmüdür bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama şu yoncalar ve çp bonusu itemlerinı kimsenin kullandığını düşünmüyorum daha önce o itemler envanterde boşa beklediği için belli görevlerle geri alınıp ödül vesaire verilmesini teklif edenler bile olmuştu yani kısaca şirk ödüllerinde bi el atılsa fena olmaz
Evet bu konu gündeme geldi, ileride düşünülebilir dendi; İlerisi derken, şu anda yıllardır beklenen proje üzerine yoğunlaşıldığından, öncelik o projede dile getirilenlerin devreye girmesi. O projede belirtildiği gibi yeni seviyeler, yeni görevler, başarılar vs tamamlandıktan sonra, değerlendireceğiz, düşüneceğiz denen konular masaya yatırılacak.
 
Evet bu konu gündeme geldi, ileride düşünülebilir dendi; İlerisi derken, şu anda yıllardır beklenen proje üzerine yoğunlaşıldığından, öncelik o projede dile getirilenlerin devreye girmesi. O projede belirtildiği gibi yeni seviyeler, yeni görevler, başarılar vs tamamlandıktan sonra, değerlendireceğiz, düşüneceğiz denen konular masaya yatırılacak.
tamamdır bugün dikkat ettim de arkadaşında dediklerini okudum onun üstüne geldi benimde aklıma değiştirilecekse ne ala ama bu kadar zor olduğunu sanmıyorum zaten sürekli etkinlikler gelip güncellenebiliyorsa buda epey kolay şekilde güncellenebilir gibime geldiği için yazma ihtiyacı hissettim teşekkürler...
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Oyun içerisinde serverlerın ömrü sonsuz gibi gözüküyor ama belli bir noktadan sonra herkes full eşya level vb. bir durum olduğundan bir yerden sonra saçmalaşmaya başlıyor. Kazanma koşulu ekleyerek oyunda bir amaç ekip çalışması gibi bir durumda oluşturulması oyuncuları daha teşvik edici ve sürükleyici bir oyu deneyimi sağlanabilir. Kişisel kazançlar ve (mevcut olanlardan ilk level alma, en iyi duelci, kale savaş statları, vb.) kasabalar özelinde oyunda kazananların sonraki server içinde 1 aylık vip veya setlerle ödüllendirilebilir. Kasaba özelinde ittifakları bazen can sıkabiliyor. Tek kasaba inşaat edildiği ilçe içindeki 3 kaleyi alıp buraya büyük kilise adı verilen inşaatı yapmaya başlayabilecek ve o inşaatı bitiren ilk kasaba üyelerine ödül verilebilir. Bütün ilçelerde kiliseler bittikten sonra, ittifak kasabaları dahilinde ilçe 15 içerisinde bulunan awesome kalesini alan ekip sonrasında buraya da bu inşaatı başlayacaktır. Tabii bu inşaat süresince kaleler tekrardan geri alınabilecek. B fikirler oyuncular ve ekip dahilinde geliştirilebilir.
artık bir çok oyunda var burayada gelebilir aslında... sezonlar eklenebilir mesela sezon sonu birkaç kategoride ödül verilebilir... sezon sıralaması olur her 3 ayda bir sıfırlanır. sezon sonu ilk 3 e 5 e girene ödül verilir... ittifaklar harita kontrolü için savşaabilir en çok ilçeyi kontrol eden ittifağın tüm üyelerine tahvil ödülü falan... oyunu biraz canlandırır.
Genel olarak, kişisel görev ve ödüllerinin yanı sıra, takım ve ittifak bazlı görevlerin olması ve kasaba/ittifak ödülleri olması konusunda ve sezonluk kategoriler hakkında raporlama yapıldı.
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Genel olarak, kişisel görev ve ödüllerinin yanı sıra, takım ve ittifak bazlı görevlerin olması ve kasaba/ittifak ödülleri olması konusunda ve sezonluk kategoriler hakkında raporlama yapıldı.
Her iki öneri de beğenildi. İleride düzenlenebileceği ancak öncelikle teknik olarak mümkün olup olmayacağı konusunun Geliştirme Ekibine iletileceği bildirildi.
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Yeni Geri bildirim: 2023 planlaması yapılırken tekrar gündeme gelmiş ve öncelik listesine alınmamıştır. DEĞERLENDİRİLMESİ ERTELENDİ
 

Ruhsuz21

Yeni Üye
Açıkçası oyuna bir süre iş yüzünden ara vermiştim geldiğimde tek gördüğüm levelin artmış olduğu bu da oyunun yeni ve eski arasını daha çok artıracak. Sw'lerin doğal bir doğum ve ölüm süreleri olmazsa oyuncuların sw bıraktığı taktirde sw kapanıyor. Speed sw içinde bulunan ödüllendirme durumu bu oyuna keyif katıyor.
 
Durum
Konu yanıtlara kapalı.
Üst