Bunu ben haftalık CM toplantısında anlattım, düşünelim dediler ama detaylı bir şekilde yaz bunu raporuna dediler, bu hafta için hazırladım
Sayın @zeka3 ,2000'den fazla macera oynamış biri olarak bu konuda uzun süredir yazmak istiyordum.
Kendimci kalıcı çözümlerim şu şekilde
-Macera aksiyonu genel olarak güzel hazırlanmış oyuniçi aktifliği arttıran güzel bir aksiyondu. fakat bu macera aksiyonundan kazanılan ödüllerin değersizleşmesi ve ödüllerin içinin boşaltılması macera aksiyonunu bitirdi.
Bu yüzden :
-Macera aksiyonundan elde edilen ödüller daha nitelikli ve cezbedici olursa macera aksiyonu tekrardan aktif ve eğlenceli hale gelecektir.
Ödül sistemi önerilerim:
Maceradan elde edilen haydut set eskiden gayet kullanışlı ve kaliteli bir setti.
Macera ilk çıktığı zamanlarda haydut set oyun sisteminde hem en iyi hp seti,hem en iyi macera setii hemde düello ve kale savaşı seti için alternatif olabilecek birçok yönden kullanışlı bir setti
.Bu yüzden oyuncular bu seti elde edebilmek için bolca macera oynuyordu.
Haydut setin her sene Güçlendirilmesi/bufflanması Oyuncuların macera aksiyonuna olan ilgisini ve albenisini yükseltecektir
.Fakat haydut set ilk geldiği günden beri aynı ve hi çgüncellenmedi halbuki haydut set her sene oyunun oluşan metasna göre güncellenmeli ve kullanışlılğını kaybetmemelidir.
yeni map veyetenek kombinasyonları olarak geliştirlmeli
macera yine ilk geldiği günden beri hiç günncelleme almadı.ilk geldiği gün bir map vardı hala aynı map var ve bu yüzden hep aynı taktiklerle savaşılıyor.1 banka salon 2 değirmen şeklinde yani eğer farklı mapler gelirse örnek veriyorum Tek bina olursa veya Harita daraltlırsa farklı maplerde farklı taktikler stratjiler de macera aksiyonunu daha keyifli hale getirecektir.
yetenek kombinasyonları gelecek olursak bazı yetenekler (yılan vuruşu,hızlı vuruş) sürekli sseçilirken diğer etenekler hiç seçilemez oluyor bununda sebebi tek mapte sabit kalınması mesela çok dar bir map kullanılırsa varil yeteneği çok avantajlı olacaktır veya oyuncu sayısının daha çok olduğu bir mapte ilham yeteneği çok daha avantajlı olacaktır ama yine yukarıda bahsettiğim tek map tek stratği olduğundan dolayı macera aksiyonu çok tekdüze kalmıştır
Yapılmaması gereken
macera aksiyonuna en çok zara veren şeyse innogames'in her etkda e yeni set verip eski setleri egale ettirmesi mantığı .
Bu macera aksiyonuna çok zarar verdi.
Şöyleki :
İnsanlar yüzlerce binlerce macera oynayıp zar zor sadece maceradan kazanılan ve macerada kullanılan haydut set dizdi.Yine bu sebepten macera oynayan oyuncular macera etkinliğinde güçlü hale geldi.Yani macera aksiyonu sistemi kendi içinde kendi oyuncularının deneyimlerini ve güçlerini artırıyordu ve bu gerçekten mükemmel bir sistemdi.Hiç macera oynamamış 150 lvl full premiumlu kişi ile 100 macera oynamış 3 4 parça hadyut seti olan normal oyuncu mücadele ettiğinde 100 macera oynamış oyuncu avantajlı haldeydi.
Fakat:
Tatanka ,Warren ,deniz ast Gibi macerada kullanılan güçlü setler maceradan bağımsız normal ekim festivali etkinliği gibi etkinliklerden elde edilebilir oldu.Bu durumda macera aksiyonunda uzmanlaşmış oyuncuların elde ettiği ödülleri(haydut set) anlamsız kıldı.Yine parayı basan oyuncu emek veren oyuncudan üstün hale getirildi.Bu yüzdende maceradan kopmalar oldu.
Macera setleri normal etklarda satılmamalıdır.Macera en güçlü set her zaman sadece yağma sandığından düşürülebilen haydut set olmalıdır.
@sleeplesslady
Sayın admin macera konusundaki önerilerimi yetkili mercilere "oyunun geliştirilmesine yönelik öneriler" olarak sunarsanız.Macera aksiyonunu seven ve oynayan oyuncular için çok faydalı olursunuz.Şimdiden teşekkürler
Sayın @zeka3 ,
Çok detaylı bir şekilde adım adım yazmışsınız, teşekkür ederim. Bu konuyu tercüme edip detaylı bir şekilde bu hafta sonu sunacağım
tercüme yapıldı, düzenlendi ve haftalık rapora eklendiSayın @zeka3 ,
Çok detaylı bir şekilde adım adım yazmışsınız, teşekkür ederim. Bu konuyu tercüme edip detaylı bir şekilde bu hafta sonu sunacağım