• Merhaba Kovboy!
    Forum tartışmalarımıza aktif olarak katılmak veya kendi konu başlıklarınızı açmak için, oyun hesabınıza ek olarak bir forum hesabına ihtiyacınız var.
    BURAYA tıklayarak kayıt olabilirsiniz.

KABUL EDİLMEDİ Macera aksiyonu ve BOT

Durum
Konu yanıtlara kapalı.

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Bunu ben haftalık CM toplantısında anlattım, düşünelim dediler ama detaylı bir şekilde yaz bunu raporuna dediler, bu hafta için hazırladım
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Bu konuda geri bildirim aldık. Maalesef şu anda Macera alanına bot hesap (NPC hesap) eklemenin mümkün olmadığı bildirildi. Ancak oyun geliştiricileri ile böyle bir değişikliğin ilerisi için mümkün olup olmayacağı konusunda bilgi alışverişinde bulunulacakmış.
 

GORIOT

Yeni Üye
Bu macera için ben de sıraya girdim bayağı bekledim :) Meğerse giren yokmuş.
 
Son düzenleme:

zeka3

Kıdemli Üye
2000'den fazla macera oynamış biri olarak bu konuda uzun süredir yazmak istiyordum.
Kendimci kalıcı çözümlerim şu şekilde

-Macera aksiyonu genel olarak güzel hazırlanmış oyuniçi aktifliği arttıran güzel bir aksiyondu. fakat bu macera aksiyonundan kazanılan ödüllerin değersizleşmesi ve ödüllerin içinin boşaltılması macera aksiyonunu bitirdi.

Bu yüzden :

-Macera aksiyonundan elde edilen ödüller daha nitelikli ve cezbedici olursa macera aksiyonu tekrardan aktif ve eğlenceli hale gelecektir.

Ödül sistemi önerilerim:

Maceradan elde edilen haydut set eskiden gayet kullanışlı ve kaliteli bir setti.
Macera ilk çıktığı zamanlarda haydut set oyun sisteminde hem en iyi hp seti,hem en iyi macera setii hemde düello ve kale savaşı seti için alternatif olabilecek birçok yönden kullanışlı bir setti
.Bu yüzden oyuncular bu seti elde edebilmek için bolca macera oynuyordu.

Haydut setin her sene Güçlendirilmesi/bufflanması Oyuncuların macera aksiyonuna olan ilgisini ve albenisini yükseltecektir
.Fakat haydut set ilk geldiği günden beri aynı ve hi çgüncellenmedi halbuki haydut set her sene oyunun oluşan metasna göre güncellenmeli ve kullanışlılğını kaybetmemelidir.

yeni map veyetenek kombinasyonları olarak geliştirlmeli

macera yine ilk geldiği günden beri hiç günncelleme almadı.ilk geldiği gün bir map vardı hala aynı map var ve bu yüzden hep aynı taktiklerle savaşılıyor.1 banka salon 2 değirmen şeklinde yani eğer farklı mapler gelirse örnek veriyorum Tek bina olursa veya Harita daraltlırsa farklı maplerde farklı taktikler stratjiler de macera aksiyonunu daha keyifli hale getirecektir.

yetenek kombinasyonları gelecek olursak bazı yetenekler (yılan vuruşu,hızlı vuruş) sürekli sseçilirken diğer etenekler hiç seçilemez oluyor bununda sebebi tek mapte sabit kalınması mesela çok dar bir map kullanılırsa varil yeteneği çok avantajlı olacaktır veya oyuncu sayısının daha çok olduğu bir mapte ilham yeteneği çok daha avantajlı olacaktır ama yine yukarıda bahsettiğim tek map tek stratği olduğundan dolayı macera aksiyonu çok tekdüze kalmıştır

Yapılmaması gereken
macera aksiyonuna en çok zara veren şeyse innogames'in her etkda e yeni set verip eski setleri egale ettirmesi mantığı .
Bu macera aksiyonuna çok zarar verdi.

Şöyleki :
İnsanlar yüzlerce binlerce macera oynayıp zar zor sadece maceradan kazanılan ve macerada kullanılan haydut set dizdi.Yine bu sebepten macera oynayan oyuncular macera etkinliğinde güçlü hale geldi.Yani macera aksiyonu sistemi kendi içinde kendi oyuncularının deneyimlerini ve güçlerini artırıyordu ve bu gerçekten mükemmel bir sistemdi.Hiç macera oynamamış 150 lvl full premiumlu kişi ile 100 macera oynamış 3 4 parça hadyut seti olan normal oyuncu mücadele ettiğinde 100 macera oynamış oyuncu avantajlı haldeydi.
Fakat:
Tatanka ,Warren ,deniz ast Gibi macerada kullanılan güçlü setler maceradan bağımsız normal ekim festivali etkinliği gibi etkinliklerden elde edilebilir oldu.Bu durumda macera aksiyonunda uzmanlaşmış oyuncuların elde ettiği ödülleri(haydut set) anlamsız kıldı.Yine parayı basan oyuncu emek veren oyuncudan üstün hale getirildi.Bu yüzdende maceradan kopmalar oldu.


Macera setleri normal etklarda satılmamalıdır.Macera en güçlü set her zaman sadece yağma sandığından düşürülebilen haydut set olmalıdır.

@sleeplesslady

Sayın admin macera konusundaki önerilerimi yetkili mercilere "oyunun geliştirilmesine yönelik öneriler" olarak sunarsanız.Macera aksiyonunu seven ve oynayan oyuncular için çok faydalı olursunuz.Şimdiden teşekkürler
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
2000'den fazla macera oynamış biri olarak bu konuda uzun süredir yazmak istiyordum.
Kendimci kalıcı çözümlerim şu şekilde

-Macera aksiyonu genel olarak güzel hazırlanmış oyuniçi aktifliği arttıran güzel bir aksiyondu. fakat bu macera aksiyonundan kazanılan ödüllerin değersizleşmesi ve ödüllerin içinin boşaltılması macera aksiyonunu bitirdi.

Bu yüzden :

-Macera aksiyonundan elde edilen ödüller daha nitelikli ve cezbedici olursa macera aksiyonu tekrardan aktif ve eğlenceli hale gelecektir.

Ödül sistemi önerilerim:

Maceradan elde edilen haydut set eskiden gayet kullanışlı ve kaliteli bir setti.
Macera ilk çıktığı zamanlarda haydut set oyun sisteminde hem en iyi hp seti,hem en iyi macera setii hemde düello ve kale savaşı seti için alternatif olabilecek birçok yönden kullanışlı bir setti
.Bu yüzden oyuncular bu seti elde edebilmek için bolca macera oynuyordu.

Haydut setin her sene Güçlendirilmesi/bufflanması Oyuncuların macera aksiyonuna olan ilgisini ve albenisini yükseltecektir
.Fakat haydut set ilk geldiği günden beri aynı ve hi çgüncellenmedi halbuki haydut set her sene oyunun oluşan metasna göre güncellenmeli ve kullanışlılğını kaybetmemelidir.

yeni map veyetenek kombinasyonları olarak geliştirlmeli

macera yine ilk geldiği günden beri hiç günncelleme almadı.ilk geldiği gün bir map vardı hala aynı map var ve bu yüzden hep aynı taktiklerle savaşılıyor.1 banka salon 2 değirmen şeklinde yani eğer farklı mapler gelirse örnek veriyorum Tek bina olursa veya Harita daraltlırsa farklı maplerde farklı taktikler stratjiler de macera aksiyonunu daha keyifli hale getirecektir.

yetenek kombinasyonları gelecek olursak bazı yetenekler (yılan vuruşu,hızlı vuruş) sürekli sseçilirken diğer etenekler hiç seçilemez oluyor bununda sebebi tek mapte sabit kalınması mesela çok dar bir map kullanılırsa varil yeteneği çok avantajlı olacaktır veya oyuncu sayısının daha çok olduğu bir mapte ilham yeteneği çok daha avantajlı olacaktır ama yine yukarıda bahsettiğim tek map tek stratği olduğundan dolayı macera aksiyonu çok tekdüze kalmıştır

Yapılmaması gereken
macera aksiyonuna en çok zara veren şeyse innogames'in her etkda e yeni set verip eski setleri egale ettirmesi mantığı .
Bu macera aksiyonuna çok zarar verdi.

Şöyleki :
İnsanlar yüzlerce binlerce macera oynayıp zar zor sadece maceradan kazanılan ve macerada kullanılan haydut set dizdi.Yine bu sebepten macera oynayan oyuncular macera etkinliğinde güçlü hale geldi.Yani macera aksiyonu sistemi kendi içinde kendi oyuncularının deneyimlerini ve güçlerini artırıyordu ve bu gerçekten mükemmel bir sistemdi.Hiç macera oynamamış 150 lvl full premiumlu kişi ile 100 macera oynamış 3 4 parça hadyut seti olan normal oyuncu mücadele ettiğinde 100 macera oynamış oyuncu avantajlı haldeydi.
Fakat:
Tatanka ,Warren ,deniz ast Gibi macerada kullanılan güçlü setler maceradan bağımsız normal ekim festivali etkinliği gibi etkinliklerden elde edilebilir oldu.Bu durumda macera aksiyonunda uzmanlaşmış oyuncuların elde ettiği ödülleri(haydut set) anlamsız kıldı.Yine parayı basan oyuncu emek veren oyuncudan üstün hale getirildi.Bu yüzdende maceradan kopmalar oldu.


Macera setleri normal etklarda satılmamalıdır.Macera en güçlü set her zaman sadece yağma sandığından düşürülebilen haydut set olmalıdır.

@sleeplesslady

Sayın admin macera konusundaki önerilerimi yetkili mercilere "oyunun geliştirilmesine yönelik öneriler" olarak sunarsanız.Macera aksiyonunu seven ve oynayan oyuncular için çok faydalı olursunuz.Şimdiden teşekkürler
Sayın @zeka3 ,
Çok detaylı bir şekilde adım adım yazmışsınız, teşekkür ederim. Bu konuyu tercüme edip detaylı bir şekilde bu hafta sonu sunacağım
 

zeka3

Kıdemli Üye
Sayın @zeka3 ,
Çok detaylı bir şekilde adım adım yazmışsınız, teşekkür ederim. Bu konuyu tercüme edip detaylı bir şekilde bu hafta sonu sunacağım

çok teşekkürler , Bu yazdıklarım aklıma gelen sadece temel şeyler

çok daha fazlası ama 10 yıldır innogames'in the west üzerindeki politikalarıını bildiğim için aklıma gelen güzel olan fakat innogamesin yapmayacağı, yaparsa kötü olacağı (eşitlk ve denge yönünden) şeyler de var onlarıda yazayım madem...Eğer ilk fikirler kabul görürse lütfen onlardan sonra bunları aktarın yoksa ilk fikirleri yapmayp bu ikinci dediklerimi yaparlar .

Ekstra olarak
Karakter klası/sınıfı bazlı macera güçlendirmeleri verilebilir
-düellocular engellere takılmadan/binaların üstünden ateş edebilir
-askerlerin dirilme süresi kısalabilir 3 turdan 2 tura
-işçilerin binayı ele geçirme süresi kısalabilir 3 turdan 2 tura
-maceracılara daha uzun yürüme imkanı verilebilir 5 kare değilde 6 7 kare ilerleme gibi

yeni skilller/yetenekler gelebilir
sıçrama
atlama
fedakarlık(kendini bay arkadaşını doğdur)
öfke(kesin krit vuruş)
toplu hasar skill(3 düşmana aynı anda)
kalkan basma (hasar emme gibi)
zincir(oyuncuyu bağlama kendimize çekme)
korkut(oyuncuyu kendimizden uzaklaştırma)
Bu yeni skiller sınırsız derece çoğaltılabilirbunlar sadece benm aklıma gelen

mod farklılığı
-battle royal tarzı herkesin tek olduğu
-ölüm savaşaı tarzı dirilenin heme tekrar bayıldığı
-seri hızlı savaş küçük dar bir mapta hemen çatıştıktan sonra tekrar oyun başlaması tarzı

santranç tarzı
Bunu hem kule(bina) savunması tarzında
hemde mobile legend banbang deki magic chess hemde leagu of legendsdeki team fights TFT-Chess arzı gibi yapıalbilir
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Macera konusuyla ilgili birkaç raporlama yapmışız; başka ülkelerden de gelen öneriler var. Son aldığımız geri bildirime göre şu anda maceralara bot hesaplar eklenmesi, yeni macera haritası yaratılması, macera görevlerinin kaldırılması planlanmamaktadır.
Ancak ilerleyen zamanlarda maceralar için çalışmalar yapıldığında tüm öneriler tekrar değerlendirilecektir.
yeni macera setleri ve yeni macera başarıları ise gündemdedir.
 
Durum
Konu yanıtlara kapalı.
Üst