• Merhaba Kovboy!
    Forum tartışmalarımıza aktif olarak katılmak veya kendi konu başlıklarınızı açmak için, oyun hesabınıza ek olarak bir forum hesabına ihtiyacınız var.
    BURAYA tıklayarak kayıt olabilirsiniz.

RAPORLANDI Oyunu Geliştirmeye Yönelik Öneriler

Durum
Konu yanıtlara kapalı.

Skyranger

Aktif Üye
Benimde görüşüm 10 yıl öncenin karakter özelliklerinin güncel şartlarda acilen düzeltilmesi gerektiğini düşünüyorum
Bence her klasın değişen oranlarda kritik atma şansı olmalı.Maceracılara %25 atışlardan kaçma şansı verilebilir.Diğer klaslara dağıtılan özelliklerin hiçbirinde tur-isabet gibi bir şart yok.
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Daha önceden söylemişmiydim hatırlamıyorum. Envanterde Ürün kategorisi düzenlenmeli. Kullanılabilir ürünler ile normal ürünler birbirine karışıyor. Birde tüm herşey neye göre sıralanıyor belli değil. Adet değil, alfabetik sırada diil. Tariflerle birlikte 50 sayfa ürün kategorisimi olur yaw. Aradığımızı bulamıyoz bazen :cool:
Raporlandı
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Merhaba. [item=50036000] ulke kemerlerinde Azerbeycanli yerine Azeri yazilmis.dogrusu Azeri degilde Azerbeycanli olmali.https://prnt.sc/26ftjyq Eng serverlerinde dogru yazlimis.biz azeri degil 'Azerbeycan turkman' iyiz . Azerbeycanli yazilmasi bence dogru olucak
1642671390486.png 1642671637175.png

TDK'da bu şekilde yazıyor, düzeltilebilir ama ikisi de olur gibi sanki
 

Castar7

Kıdemli Üye
Uzun bir süredir beta da hem oyunda hem forumda şu Düello Seviyesi düşürmeye yarayan iksirin kullanım süresi ve ücreti hakkında tartışmalar yapıyorduk orada ki yöneticilerde sağolsunlar ilgilenecez vs. dediler uzun uzadıya tartıştık güzel ve olumlu sonuçlar alacağımızı düşünürken son gelen güncellemede eklenen 450 düello seviyesine vs. ulaş gibi düello başarılarının eklenmesi sanırım bu konuda yönetimin bir şey yapmayacağını işaret etti. Kim bilir belki de oyuncuları bu başarıları almak için düelloya yönelmek istemişlerdir ama görmezden geldikleri bir nokta var benimde uzun süredir tecrübe ettiğim bir konu olan bu oyunda DÜELLO tamamen bir kültür nasıl anlatayım herkes düello atmak istemiyor kimi var görev için kimi var sadece düello atmak için oynuyor kimisi hiç atmıyor. Bu başarıların eklenmesi fikrimce oyuncuları düelloya yöneltecek bir adım değil. Bu konunun üzerinde ciddi bir şekilde çalışılması gerekiliyor. Herhangi bir server da açın bakın düello oynayanların çoğu 3 5 kişi arasında dönüyor özellikle TR server gibi düşük oyuncu sayısı ve kalitesi göz önüne alındığında bu durum oyundan soğutucu hallere girebiliyor. Tek aktiviteniz düello yapmak ve listenizde sınırlı oyuncu bulunması kötü bir şey.
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Uzun bir süredir beta da hem oyunda hem forumda şu Düello Seviyesi düşürmeye yarayan iksirin kullanım süresi ve ücreti hakkında tartışmalar yapıyorduk orada ki yöneticilerde sağolsunlar ilgilenecez vs. dediler uzun uzadıya tartıştık güzel ve olumlu sonuçlar alacağımızı düşünürken son gelen güncellemede eklenen 450 düello seviyesine vs. ulaş gibi düello başarılarının eklenmesi sanırım bu konuda yönetimin bir şey yapmayacağını işaret etti. Kim bilir belki de oyuncuları bu başarıları almak için düelloya yönelmek istemişlerdir ama görmezden geldikleri bir nokta var benimde uzun süredir tecrübe ettiğim bir konu olan bu oyunda DÜELLO tamamen bir kültür nasıl anlatayım herkes düello atmak istemiyor kimi var görev için kimi var sadece düello atmak için oynuyor kimisi hiç atmıyor. Bu başarıların eklenmesi fikrimce oyuncuları düelloya yöneltecek bir adım değil. Bu konunun üzerinde ciddi bir şekilde çalışılması gerekiliyor. Herhangi bir server da açın bakın düello oynayanların çoğu 3 5 kişi arasında dönüyor özellikle TR server gibi düşük oyuncu sayısı ve kalitesi göz önüne alındığında bu durum oyundan soğutucu hallere girebiliyor. Tek aktiviteniz düello yapmak ve listenizde sınırlı oyuncu bulunması kötü bir şey.
Bu iksir konusu öneri olarak iletilmiş, ama maalesef değişmeyeceği konusunda geri bildirim gelmiş.

Bugün öneri güncellemeleri yaparken, Bizim forumdaki listeye ekledim bu durumu; öneri detayında fiyat farklılaştırması da vardı
 

Castar7

Kıdemli Üye
Evet sanırım buradan da iletilmişti sizlere. Peki bize aktarabileceğiniz GEORGİA hakkında bir gelişme var mı yanlış hatırlamıyorsam Mart Nisan ayları gibi bir gelişme söz konusu olacaktı akıbet konusunda acaba bir şeyler oluyor mu ? Son olarak oyunda ciddi güncellemelerin geleceği söz konusu (yeni seviyeler, çalışmalar, yeni mekanikler) vs. gibi acaba bunlar hakkında kulağınıza gelen ufaktan bizi bilgilendirebileceğiniz gayri resmi bir şeyler var mı :)
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Evet sanırım buradan da iletilmişti sizlere. Peki bize aktarabileceğiniz GEORGİA hakkında bir gelişme var mı yanlış hatırlamıyorsam Mart Nisan ayları gibi bir gelişme söz konusu olacaktı akıbet konusunda acaba bir şeyler oluyor mu ? Son olarak oyunda ciddi güncellemelerin geleceği söz konusu (yeni seviyeler, çalışmalar, yeni mekanikler) vs. gibi acaba bunlar hakkında kulağınıza gelen ufaktan bizi bilgilendirebileceğiniz gayri resmi bir şeyler var mı :)
Georgia ile ilgili bir gelişme yok, ne olur ne de olmaz denmiyor. Diğer konular için ise birazcık daha sabır, az kaldı ;)
 

Kasabalı

Yeni Üye
Evet bir öneride benden.her kasabada bir banka var değil mi? Bankada ne yapılır? Parasal işlemler,altın alımı satımı vs,peki neden bu bankada altını paraya çevirme,tahvili paraya çevirme veya tam tersi parayı belli birtutari altına veya tahvile çevirme neden olmasın? Güzel olmaz mıydı ne dersiniz?
 

Frisby

Üye
Altın ve gümüş çalışmalar hakkında yazmak istiyorum
Harita da rastgele çıkan altın ve gümüş çalışmalar yerine gün veya saatlik olarak tecrübe, para ve ürün olmak üzere bir çalışmalar gerçekleştirilirse daha iyi olması kanaatindeyim. Bununla ilgili fikirleri olan varsa ekstradan yazabilir biraz zayıf bir açıklama oldu
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
Evet bir öneride benden.her kasabada bir banka var değil mi? Bankada ne yapılır? Parasal işlemler,altın alımı satımı vs,peki neden bu bankada altını paraya çevirme,tahvili paraya çevirme veya tam tersi parayı belli birtutari altına veya tahvile çevirme neden olmasın? Güzel olmaz mıydı ne dersiniz?
parayı külçeye çevirme konusu olmaz ama tahvil-para değişimi konusunda önerinizi raporlayacağım
 

***300***

Kıdemli Üye
@sleeplesslady Karakter sınıfı hakkında bir öneride ben katkı sağlayayım.

Asker karakterleri özellikle düello için hem Hayat Puanı hemde Taktik avantajları neticesinde Düellocu karakterlerden çok avantajlı konumda, buna istinaden şu öneriyi sunmak isterim.

Düello konusu özelinde uzun zamandır süre gelen karakterler arası dengesizlik mevcut. Düellocu karakterleri için aynı askerin taktik bonusuna karşı "Görünüm Bonusu %25" (karakter bonusu kullanınca %50) olacak şekilde düzenleme yapılabilir. Böylece en azından Düellocu karakterler Asker karakterlere karşı bir miktarda olsa durumu eşitlemiş olacaktır.

Benzer şekilde işçi ve maceracı karakterlere ufak bonuslar ile desteklenirse o karakterlerde bir şekilde düello atmak için kendilerinde yeterli gücü bulacaktır. Aksi taktirde düello atmaktan çekinen çok fazla oyuncu var. Karakter bonuslarının güncellenmesi oyuna yeni bir nefes olacağı aşikar bir gerçek olmakla birlikte diğer arkadaşlarımızında bu konuda düşüncelerini paylaşması keyifli olacaktır.

Teşekkürler.
 

sleeplesslady

Eski Takım Üyesi
Eski Takım Üyesi
@sleeplesslady Karakter sınıfı hakkında bir öneride ben katkı sağlayayım.

Asker karakterleri özellikle düello için hem Hayat Puanı hemde Taktik avantajları neticesinde Düellocu karakterlerden çok avantajlı konumda, buna istinaden şu öneriyi sunmak isterim.

Düello konusu özelinde uzun zamandır süre gelen karakterler arası dengesizlik mevcut. Düellocu karakterleri için aynı askerin taktik bonusuna karşı "Görünüm Bonusu %25" (karakter bonusu kullanınca %50) olacak şekilde düzenleme yapılabilir. Böylece en azından Düellocu karakterler Asker karakterlere karşı bir miktarda olsa durumu eşitlemiş olacaktır.

Benzer şekilde işçi ve maceracı karakterlere ufak bonuslar ile desteklenirse o karakterlerde bir şekilde düello atmak için kendilerinde yeterli gücü bulacaktır. Aksi taktirde düello atmaktan çekinen çok fazla oyuncu var. Karakter bonuslarının güncellenmesi oyuna yeni bir nefes olacağı aşikar bir gerçek olmakla birlikte diğer arkadaşlarımızında bu konuda düşüncelerini paylaşması keyifli olacaktır.

Teşekkürler.
çok teşekkürler @***300*** ; hafta raporunu gönderdim, bu konuya diğer oyuncularımızın da katkısı olursa, bir sonraki raporda detaylı iletebilirim.
 
Durum
Konu yanıtlara kapalı.
Üst