• Merhaba Kovboy!
    Forum tartışmalarımıza aktif olarak katılmak veya kendi konu başlıklarınızı açmak için, oyun hesabınıza ek olarak bir forum hesabına ihtiyacınız var.
    BURAYA tıklayarak kayıt olabilirsiniz.

RED KİT - TEMANI VE KONSEPTİNİ SEÇ

  • Konuyu başlatan DeletedUser10256
  • Başlangıç tarihi

RED KİT KONSEPTİNİ SEÇ


  • Toplam oy kullanan
    48
  • Anket kapalı .
Madem ki yarın saat 8.25 te oylamalar kapanacak o zaman ben kafamdaki soruları soruyorum :D

Öncelikle Kale odaklı Red-Kitten başlıyorum.

1. Kale savaşlarını yöneticiler izleyecek mi ?
2. Kale savaşlarını oyuncular mı yöneticiler mi açacak ?
3. Kale savaşlarında bilerek puan veren ve alan takım diskalifiye edilecek mi ?
4. 1 günde kaç kale savaşı olacak ?

Düello ile devam ediyorum

1. Düellolarda oyuncuların üstündeki setler şikayetsiz takip edilecek mi ?
2. Düellolarda Kışla veya otele adam kalkıp başkasına puan kazandırıp tekrar otele veya kışlaya yatması şikayetsiz tespit edilecek mi ?
3. Düellolarda noel belsnickel gibi uyuma setleriyle düello yapanlar şikayetsiz tespit edilebilecek mi ?
4. Düellolarda sürekli savunma setiyle gezip başkasına kendini saldırtarak puan kasanlar şikayetsiz tespit edilebilecek mi ?

Klasik ile devam ediyorum

1. Oto tıklamacılar şikayetsiz tespit edilebilecek mi ?
2. Kalede noel ile hasar savulma kasanlar şikayetsiz tespit edilebilecek mi ?
3. Ticaret ve Banka transferi yasak dediniz, kelle ödülü üzerinden para aktarımı şikayetsiz tespit edilebilecek mi ?

Bu soruları herkes için adaletli bir Red Kit istediğim için soruyorum. Cevaplarınızı merakla bekliyorum :)
evet
 

DeletedUser10256

Guest
kale savaşları soruları :
1.Kale savaşlarını yöneticiler izleyecek
2.Kale savaşlarını yöneticiler açacak.
3.Kale savaşlarında puanlı sistem değil , turnuva sistemi yapmayı düşünüyoruz,Bu yüzden bilerek puan alma veya bilerek puan verme durumu olmaz.Yenilen takımın eleneceği bir sistem olduğu için bilerek puan veren veya alan takım mutlaka bilerek puan alıp veremeyeceği maçı da yapacaktır.Kısacası bilerek puan alma veya verme durumu kazananı etkilemez.
4.Bir günde kaç kale savaşının olacağı sorusunun cevabı turnuvaya katılan takım ve turnuvanın kaç gün süreceğiyle alakaklı bir durumdur,Takımlar oluşmadan ve turnuva zamanı belli olmadan bu konuda cevap veremem.

Düello soruları :
1.Düello sistemlerinde oyuncuların üstündeki setleri şikayetsiz takip edemeyiz ve inceleyemeyiz.
2.Kışla ve otel kullanımı tüm oyuncularımız için eşittir.Herkes istediği şekilde kullanabilr.Uyuma durumuna sistem üzerinden müdahale edemiyoruz.
3.Uyuma setleriyle düello yapanlar şikayetsiz tespit edilemez.
4.Savunma setleriyle düello yapanlar şikayetsiz ve ihlal bildirmeden tespit edilemez.
Ayrıca : Tüm oyuncuları her dakika her saniye kontrol etmemiz imkansızdır,Bu mümkün değildir.

Klasik Sorular :
1-
Bot ve komut dosyaları sistem üzerinden sürekli denetlenir.
2-Kale savaşlarına yöneticiler olarak müdahalede bulunamayız.Kale savaşları birçok faktörü ve etkeni içinde barındıran komplike bir sistemdir.
A oyuncusu X setiyle girmiş.O zaman burada kesin hasar veya savulma kastırılmış diyemeyiz.
3-Kelle ödülü konusunda çalışmalarımız devam ediyor.Eğer klasik sistem seçilirse bu konuda detaylı açıklama yapılacaktır.

Ekstra olarak sorularınızdaki genel mantığın eğer oyuncular birbirini beslerse üzerine kurulu olduğunu düşünerekten biz ticareti kesin olarak yasaklayabiliyoruz,Fakat diğer sorularınız sistem üzerinden sıralama ile ilgili durumlardır.Sıralama ise sistem üzerindeki en iyi oyuncuları seçmek için yapılıyor.Sıralamaya etki eden birçok olumlu ve olumsuz durum vardır.

Reel örnekler vermem gerekirse eğer :
  • Oyuncu kale savaşına set değiştirmeyi unutarak çalışma setiyle girebilir. Bunu bilerek mi yaptı yoksa gerçekten unuttuğu için mi yaptı bilemeyiz.
  • Oyuncu üstünde çalışma seti varken düello yediğinde,Bunu o anki dalgınlığıyla mı yaptı yoksa bilerek mi yaptı bilemeyiz.
  • Oyuncu öğlen 12'de uyanacak şekilde uyku setiyle 8 saatlik uyuma emri verip,oyundan çıktıysa ve öğlen 12'de kendi özel hayatı sebebiyle oyuna giremediyse,doğal alarak uyuma setiyle düello yiyip kaybedebilir.Bu durumda oyuncu bilerek mi uyku setiyle düello yedi veya oyuna giremediği için mi bilemeyiz.
  • Oyuncu kale savaşındayken oyunun kaderini etkileyecek veya etkilemeyecek şekilde kuleye çıksa veya inse.Bu oyuncu bunu kasten karşı taraf kazansın veya bizim taraf kazansın diye yaptı yönünde karar veremeyiz.
  • Oyuncu hiç tanımadığı veya tanıdığı bir oyuncuyla 1 dakika arayla başka oyuncuya düello attığında,Bu iki saldıran oyuncu bunu bilerek yaptı veya bilmeden yaptı diyemeyiz.

Yukarıda örnek verdiğim durumlar gibi bir çok örnekte sunulabileceği için Düello ve Kale savaşları komplike mekanikler içeren bir durumdur.Bu tür komplike durumlar için yönetici ekibi oyuncular hakkında kesin kararlar veremez.
 
Son düzenleme bir moderatör tarafından:

ozi76

Aktif Üye
kale savaşları soruları :
1.Kale savaşlarını yöneticiler izleyecek
2.Kale savaşlarını yöneticiler açacak.
3.Kale savaşlarında puanlı sistem değil , turnuva sistemi yapmayı düşünüyoruz,Bu yüzden bilerek puan alma veya bilerek puan verme durumu olmaz.Yenilen takımın eleneceği bir sistem olduğu için bilerek puan veren veya alan takım mutlaka bilerek puan alıp veremeyeceği maçı da yapacaktır.Kısacası bilerek puan alma veya verme durumu kazananı etkilemez.
4.Bir günde kaç kale savaşının olacağı sorusunun cevabı turnuvaya katılan takım ve turnuvanın kaç gün süreceğiyle alakaklı bir durumdur,Takımlar oluşmadan ve turnuva zamanı belli olmadan bu konuda cevap veremem.

Düello soruları :
1.Düello sistemlerinde oyuncuların üstündeki setleri şikayetsiz takip edemeyiz ve inceleyemeyiz.
2.Kışla ve otel kullanımı tüm oyuncularımız için eşittir.Herkes istediği şekilde kullanabilr.Uyuma durumuna sistem üzerinden müdahale edemiyoruz.
3.Uyuma setleriyle düello yapanlar şikayetsiz tespit edilemez.
4.Savunma setleriyle düello yapanlar şikayetsiz ve ihlal bildirmeden tespit edilemez.
Ayrıca : Tüm oyuncuları her dakika her saniye kontrol etmemiz imkansızdır,Bu mümkün değildir.

Klasik Sorular :
1-
Bot ve komut dosyaları sistem üzerinden sürekli denetlenir.
2-Kale savaşlarına yöneticiler olarak müdahalede bulunamayız.Kale savaşları birçok faktörü ve etkeni içinde barındıran komplike bir sistemdir.
A oyuncusu X setiyle girmiş.O zaman burada kesin hasar veya savulma kastırılmış diyemeyiz.
3-Kelle ödülü konusunda çalışmalarımız devam ediyor.Eğer klasik sistem seçilirse bu konuda detaylı açıklama yapılacaktır.

Ekstra olarak sorularınızdaki genel mantığın eğer oyuncular birbirini beslerse üzerine kurulu olduğunu düşünerekten biz ticareti kesin olarak yasaklayabiliyoruz,Fakat diğer sorularınız sistem üzerinden sıralama ile ilgili durumlardır.Sıralama ise sistem üzerindeki en iyi oyuncuları seçmek için yapılıyor.Sıralamaya etki eden birçok olumlu ve olumsuz durum vardır.

Reel örnekler vermem gerekirse eğer :
  • Oyuncu kale savaşına set değiştirmeyi unutarak çalışma setiyle girebilir. Bunu bilerek mi yaptı yoksa gerçekten unuttuğu için mi yaptı bilemeyiz.
  • Oyuncu üstünde çalışma seti varken düello yediğinde,Bunu o anki dalgınlığıyla mı yaptı yoksa bilerek mi yaptı bilemeyiz.
  • Oyuncu öğlen 12'de uyanacak şekilde uyku setiyle 8 saatlik uyuma emri verip,oyundan çıktıysa ve öğlen 12'de kendi özel hayatı sebebiyle oyuna giremediyse,doğal alarak uyuma setiyle düello yiyip kaybedebilir.Bu durumda oyuncu bilerek mi uyku setiyle düello yedi veya oyuna giremediği için mi bilemeyiz.
  • Oyuncu kale savaşındayken oyunun kaderini etkileyecek veya etkilemeyecek şekilde kuleye çıksa veya inse.Bu oyuncu bunu kasten karşı taraf kazansın veya bizim taraf kazansın diye yaptı yönünde karar veremeyiz.
  • Oyuncu hiç tanımadığı veya tanıdığı bir oyuncuyla 1 dakika arayla başka oyuncuya düello attığında,Bu iki saldıran oyuncu bunu bilerek yaptı veya bilmeden yaptı diyemeyiz.

Yukarıda örnek verdiğim durumlar gibi bir çok örnekte sunulabileceği için Düello ve Kale savaşları komplike mekanikler içeren bir durumdur.Bu tür komplike durumlar için yönetici ekibi oyuncular hakkında kesin kararlar veremez.


Uzun uzun okuyup cevap verdiğiniz için teşekkür ederim :) ancak bu cevaplar oyun içine müdahale edilmediği için haksızlıkların devam edebileceğini gösteriyor maalesef ki
 

DeletedUser10256

Guest
Uzun uzun okuyup cevap verdiğiniz için teşekkür ederim :) ancak bu cevaplar oyun içine müdahale edilmediği için haksızlıkların devam edebileceğini gösteriyor maalesef ki
Değerli @ozi76
Ekip olarak biz, her zaman adaletli, şeffaf ve demokratik bir oyun ortamı oluşturmaya çalışıyoruz,fakat kesin hüküm verilemeyecek yazılı olmayan oyuniçi ve oyuncular arası etik/etik dışı durumlar için yaptırım uygulamayız.Umarım cevaplarımla kafalardaki şüphelere ve endişelere karşı verilebilecek en doygun cevapları verebilmişimdir.Sorularınız için teşekkürler...İyi oyunlar dilerim...
 

ozi76

Aktif Üye
Değerli @ozi76
Ekip olarak biz, her zaman adaletli, şeffaf ve demokratik bir oyun ortamı oluşturmaya çalışıyoruz,fakat kesin hüküm verilemeyecek yazılı olmayan oyuniçi ve oyuncular arası etik/etik dışı durumlar için yaptırım uygulamayız.Umarım cevaplarımla kafalardaki şüphelere ve endişelere karşı verilebilecek en doygun cevapları verebilmişimdir.Sorularınız için teşekkürler...İyi oyunlar dilerim...
Bu durumda en adili kale olacaktır fakat o zaman da hiç oyuna girmeyip afk olarak bütün savaşları kazanabilme durumunda diğer kasabaların hakkı yenmiş olacak, oyun içi adaletsizliğe müdahale edememeniz can sıkıcı bir durum oluşturuyor Red-Kit Sunucuları için.
 

avare-mu

Aktif Üye
Değerli @ozi76
Ekip olarak biz, her zaman adaletli, şeffaf ve demokratik bir oyun ortamı oluşturmaya çalışıyoruz,fakat kesin hüküm verilemeyecek yazılı olmayan oyuniçi ve oyuncular arası etik/etik dışı durumlar için yaptırım uygulamayız.Umarım cevaplarımla kafalardaki şüphelere ve endişelere karşı verilebilecek en doygun cevapları verebilmişimdir.Sorularınız için teşekkürler...İyi oyunlar dilerim...
Adaletli, ŞEFFAF, ve demokratik bir oyun ortamı var ise; bu etkinlik önerilerinin hangi yöneticinin eseri olduğunu merak ettim şimdi....
@Mars
 

ozi76

Aktif Üye
Red-Kit Sunucularının adaletli olması açısından bir önerim var.

Ustalık ve Başarıyı daha adil bir hale getirmek adına ticareti yasakladınız, bu gerçekten iyi oldu fakat düello ve kale savaşlarına hiçbir düzeltme getirilmedi benim de önerim düello ve kale savaşlarıyla ilgili.

Düello Etkinliği yapmıştınız NPC lere karşı onun aynısını Red-Kitte yapılmasını öneriyorum, NPC ler daha güçlü yapılırsa daha adil olacağını düşünüyorum.

Kalede de savunmada NPC ler vardı biz oyuncular olarak saldırıyorduk, kale savaşlarını da siz açıp NPC leri savunmaya yerleştirirseniz oyuncular olarak saldırsak ve puanlar o şekilde hesaplanırsa Red-Kit'in daha adil olacağını düşünüyorum.
 

DeletedUser10256

Guest
Adaletli, ŞEFFAF, ve demokratik bir oyun ortamı var ise; bu etkinlik önerilerinin hangi yöneticinin eseri olduğunu merak ettim şimdi....
@Mars
Etkinlik konsept önerileri önceki redkit etkinlik dünyalarına oyuncular tarafından gelen eleştiriler dikkate alınarak ve diğer sunuculardaki beğenilen etkinlik konseptleri dikkate alınarak başta etkinlik yöneticileri olmak üzere ,Tüm ekip tarafından gözden geçirilmiş , kontrol edilmiş,üstünde eklemeler ve çıkarmalar yapıldıktan sonra konsept seçeneği olarak oyuncularımıza sunulmuştur.
 

DeletedUser10256

Guest
Red-Kit Sunucularının adaletli olması açısından bir önerim var.

Ustalık ve Başarıyı daha adil bir hale getirmek adına ticareti yasakladınız, bu gerçekten iyi oldu fakat düello ve kale savaşlarına hiçbir düzeltme getirilmedi benim de önerim düello ve kale savaşlarıyla ilgili.

Düello Etkinliği yapmıştınız NPC lere karşı onun aynısını Red-Kitte yapılmasını öneriyorum, NPC ler daha güçlü yapılırsa daha adil olacağını düşünüyorum.

Kalede de savunmada NPC ler vardı biz oyuncular olarak saldırıyorduk, kale savaşlarını da siz açıp NPC leri savunmaya yerleştirirseniz oyuncular olarak saldırsak ve puanlar o şekilde hesaplanırsa Red-Kit'in daha adil olacağını düşünüyorum.
Düello ve kale savaşlarına sistemimizin ve oyun panelimizin izin verdiği düzenlemeler yapılmıştır.

Npclere karşı bir redkit düello konsepti diğer yabancı sunucularda denenmeye çalışılmış fakat bazı teknik aksaklıklar ve sistemsel hatalar yaşanmış.Bunlara da örnek vermem gerekirse: Npclerin tüm oyunculara eşit olamayacağı ve oyuncuların birbirine düello atmasının engellenemeyeceği gibi.Saatlik sınır konulamaması ve npclerin yetenek/kıyafet düzenlemelerinin hepsinin sistem üzerinden yapılamaması bazı npc özelliklerinin tek tek manuel olarak yapılması gibi.

Npcli kale savaşları redkit konsepti ise çok karmaşık bir durum , tüm oyunculara eşit rakip, eşit npc gücü sunmak gerektiği için , npcleri hareket ettirmeden her rakibe karşı aynı setle aynı pozisyon ile npc oluşturmak gerekir.Bunda da en küçük bir hata veya karışıklık bir takımın haksız yere kazanmasına ve kaybetmesine yol açabilir.


Genel olarak iki öneriniz de çok güzel, kendim de özellikle çok beğendim 2 önerinizi de ileride Konsept olarak oyuncularımıza sunmaktan bende keyif duyarım gelecek redkit dünyaları için bu iki öneri üzerine çalışacağımıza emin olabilirsiniz
 

ozi76

Aktif Üye
Düello ve kale savaşlarına sistemimizin ve oyun panelimizin izin verdiği düzenlemeler yapılmıştır.

Npclere karşı bir redkit düello konsepti diğer yabancı sunucularda denenmeye çalışılmış fakat bazı teknik aksaklıklar ve sistemsel hatalar yaşanmış.Bunlara da örnek vermem gerekirse: Npclerin tüm oyunculara eşit olamayacağı ve oyuncuların birbirine düello atmasının engellenemeyeceği gibi.Saatlik sınır konulamaması ve npclerin yetenek/kıyafet düzenlemelerinin hepsinin sistem üzerinden yapılamaması bazı npc özelliklerinin tek tek manuel olarak yapılması gibi.

Npcli kale savaşları redkit konsepti ise çok karmaşık bir durum , tüm oyunculara eşit rakip, eşit npc gücü sunmak gerektiği için , npcleri hareket ettirmeden her rakibe karşı aynı setle aynı pozisyon ile npc oluşturmak gerekir.Bunda da en küçük bir hata veya karışıklık bir takımın haksız yere kazanmasına ve kaybetmesine yol açabilir.


Genel olarak iki öneriniz de çok güzel, kendim de özellikle çok beğendim 2 önerinizi de ileride Konsept olarak oyuncularımıza sunmaktan bende keyif duyarım gelecek redkit dünyaları için bu iki öneri üzerine çalışacağımıza emin olabilirsiniz

Oyunu daha adil bir hale getirmek adına başka fikirler bulursam tekrar yazarım buraya :) siz de biliyorsunuzdur oynamış mıydınız bilmiyorum ama son gringo verilen etkinlikte oynamadıysanız da forumdan görmüşsünüzdür ne kadar kaos ve curcuna olduğunu :D forumda görünen buzdağının görünen kısmıydı geri kalanını siz düşünün...
 

devilltown

Kıdemli Üye
yanlış hesaptan yazmışım
hala buna cevap alamdık??? hangi yetkı ve sıfat ile yazdınız şayet yönetımde isenin oyuncu hesabınız ile RED KİT etkınlıgıne katılmanıza izin verılecekmı?? yok yönetımde değil iseniz kendınıze YÖNETİCİ süsümü verıyorsunuz buda akıllara şu şüpheyı doguracak bu ADMİN hesaplarını birden cok oyuncumu kontrol edıyor geçmişte buna şahit olduk KAOS veyua curcuna cıkartmak için değil sorumuz oyuncu hesabınız ile etkınlıge katılmanız dogru olmayacaktır..
 

ozi76

Aktif Üye
TP de kendini admin gibi gösteren oto tıklamacılara :D kale ve düelloda da gerekeni yapacağınıza ve adil oyun olacağına inandığım için oyumu 6 lı kale sisteminden çekip klasiğe verdim umarım yöneticiler bir çare bulur da geçenki red kit gibi olmaz :)
 

koray32

Kıdemli Üye
Oto tıklamaysa reportlayın banlanır zaten ki sistemde sürekli taranıyor her türlü script, geçen red kitte herkes birbirine suç buluyor da kimse de öyle masum değil.. noel set giyip savaşlara katılan kişileri unutmadık. Düelloya da yönetimin bir çaresi yok tamamen reportlamaya bağlı olur o da muamma kanıtlaması zor çünkü. Her şeyi yönetimden beklememek lazım. İnsanlar biraz insan olsun etik kurallara uygun davransın. Herkes birbirini suçluyor ama hepsi de birbirine çok yakın davranıyor ben de o işi anlamıyorum :) eee o şöyleydi de böyleydi de ben de ondan şöyle yaptım da böyle yaptım da demekten öteye gitmek lazım :)
 
Üst