
Merhaba Kovboylar,
8-9 Mart tarihlerinde 4 dünyamızda NPC savunmalı kale savaşlaşımız olacaktır. NPCler savaş başında yerleştirilecek ancak NPClere herhangi bir müdahelede bulunulmayacaktır. Oyuncularımız saldıran tarafında yer alabileceklerdir. Savaş sonunda IS puanına (Isabet + savulma) ve Hasar Puanına göre oyuncularımız ödül kazanacaktır
Savaş Takvimi aşağıdaki gibidir:
SAAT | 08.03.2024 CUMA | 09.03.2024 CUMARTESİ |
20:30 | JÜPİTER | DÜNYA 1 |
21:30 | KAHRAMANMARAŞ | İSTANBUL |

Tüm savaşçılar için Katılım Ödülü : Güveçte Pirinç


İsabet + Savulma (kurşundan çekilme) ve Hasar Sıralaması - her dünya için (halikarnas etkinlik dışı)
Sıralama | Maceracı | Düellocu | İşçi | Asker |
IS Puanı 1. sıra | 50 Külçe | 50 Külçe | 50 Külçe | 50 Külçe |
IS Puanı 2. sıra | 50 Tahvil | 50 Tahvil | 50 Tahvil | 50 Tahvil |
Hasar 1. sıra | 50 Külçe | 50 Külçe | 50 Külçe | 50 Külçe |
Hasar 2. sıra | 50 Tahvil | 50 Tahvil | 50 Tahvil | 50 Tahvil |
İS Eşitliği
İS puanı eşit olan durumda Savulma (kurşundan çekilme) yüksek olan önceliklidir.
İS PUANI ve Savulma (kurşundan çekilme) eşit olan durumda alınan isabet sayısı yüksek olan önceliklidir.
İS,Savulma (kurşundan çekilme), ve alınan isabet sayısı eşit olan durumlarda vermiş olunan hasarı yüksek olan önceliklidir.
İS,Savulma (kurşundan çekilme), alınan isabet sayısı, vermiş olunan hasar eşit olan durumlarda online devir sayısı yüksek olan önceliklidir.
Hasar Eşitliği
Vermiş olunan hasar eşitliği durumunda isabet sayısı yüksek olan önceliklidir.
Vermiş olunan hasar ve isabet sayısı eşitliği durumunda bayıltılan rakip sayısı yüksek olan önceliklidir.
Vermiş olunan hasar, isabet puanı ve bayıltılan rakip sayısı eşitliği durumunda kurşundan çekilme sayısı yüksek olan önceliklidir.
İS puanı eşit olan durumda Savulma (kurşundan çekilme) yüksek olan önceliklidir.
İS PUANI ve Savulma (kurşundan çekilme) eşit olan durumda alınan isabet sayısı yüksek olan önceliklidir.
İS,Savulma (kurşundan çekilme), ve alınan isabet sayısı eşit olan durumlarda vermiş olunan hasarı yüksek olan önceliklidir.
İS,Savulma (kurşundan çekilme), alınan isabet sayısı, vermiş olunan hasar eşit olan durumlarda online devir sayısı yüksek olan önceliklidir.
Hasar Eşitliği
Vermiş olunan hasar eşitliği durumunda isabet sayısı yüksek olan önceliklidir.
Vermiş olunan hasar ve isabet sayısı eşitliği durumunda bayıltılan rakip sayısı yüksek olan önceliklidir.
Vermiş olunan hasar, isabet puanı ve bayıltılan rakip sayısı eşitliği durumunda kurşundan çekilme sayısı yüksek olan önceliklidir.

- Tüm yarışmalarımız için Forum Yarışmaları Hüküm ve Koşulları geçerlidir.
- Burada yazılı tarihler, açıklamalar, ödüller gerek görüldüğü takdirde Destek Birimi tarafından değiştirilebilir.
- Kazanılan Ödüller etkinliğin gerçekleştiği ay içinde yüklenebilir.
- Kazanılan ödüller savaşın yapıldığı dünyadaki hesaba yüklenir. Başka dünyaya veya hesaba aktarılamaz, hediye edilemez.
İyi Eğlenceler.